NickFalk Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Mulig noen av dere har fått det med seg, men i alle fall: "Navlen Min" (tidligere kjent som "N:M") har hatt premiere og finnes for mulig nedlasting i tre forskjellige størrelser. Endret 7. mai 2007 av NickFalk Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Haha, flotte greier! Går ut i fra at du er en person med mye selvironi (hvis ikke vet jeg ikke hvordan jeg skal tolke denne filmen ) Hvor vanskelig er det å få til de flotte skrifteffektene du benytter deg av i filmene dine.?. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hehe... Dette va jo en morsom liten sak da. Men fortelleren snakket veldig lavt og fort spesielt i begynnelsen, så det var vanskelig å få med seg alt han sa. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Takker for tilbakemeldinger. Litt synd det der med lyden, har faktisk fått den tilbakemeldingen et par andre steder også. Synd - fordi jeg faktisk jobbet ganske mye med å få et jevnt nivå og en brukbar miks. Problemet er kanskje at jeg blir litt "døv" etterhvert da jeg jo uansett vet hva som blir sagt. Arsenal:Neida, ikke vanskelig i det hele tatt. Gjør seg nærmest selv i Livetype. Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Denne var jo litt artig! Jeg fikk litt asosiasjoner til "Lange Flate Ballær" på begynnelsen ved bruken av tekst og animasjon... Fin musikk som var brukt og "interresante" fakta... Var en litt original film dette, men som tidligere sagt, lyden er litt "ruskete" noen ganger, men det overlever vi vettu! Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hmm, fikk ikke sett den jeg.. kanskje jeg har for dårlig quick time? =) Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Hvilken versjon har du da? Trenger 7.0. Har også fått rapporter om at den funker i VLC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå