Be__bad Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg ønsker meg en link til et program som "styler xp!" Jeg vet at det finnes mange tråder om dette men finner ingen programmer som ikke bytter ikoner eller generell layout på xp! Ønsker meg kun bakgrunner/skrift/lyder(?) Dette høres vel ut som den stylinga som er i xp men jeg ønsker meg det lille extra. Programmet må være gratis og spyware fritt. Har noen noen erfaringer er det fint! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det er svært få, for ikke å si ingen, gratis programmer som kan endre utsendet på windows. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Det er svært få, for ikke å si ingen, gratis programmer som kan endre utsendet på windows. 5979854[/snapback] Wtf? trodde det var mange jeg Kan noen linke til download av TGTSoft. Hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Se på www.belchfire.net. Der bare modder du noen windows filer med neowin også kan du bruke de skins du vil Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Det er svært få, for ikke å si ingen, gratis programmer som kan endre utsendet på windows.UXtheme-patchen - Åpner for usignerte themes.3DCC - avansert fargeendring av standard 2K-style'n Samurize - 100% customizeable widget-lignende program. Rainlendar - Kalender-program Rainmeter - Lingnende Samurize(vanskeligere å lage skins til) Styler - Bytter ut tilbake/rem osv. i IE/Explorer Bootskin - Skifter Bootscreen BBWin, Litestep etc. shell-alternativer(Explorer=Shell) og en milliard andre. Kanskje holde kjeft hvis du ikke vet en dritt om emnet? bakgrunner/skrift/lyder ordner du lett uten extra programmer i XP, Endret 24. april 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå