The Ghost Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Trenger et headsett som er komfortabelt passe god lyd og mic..... Til spilling og litt musikk Har sett på disse: XFX Xgear Vibe og Plantronics Audio 90 Kom gjerne med andre forslag mellom 200-300,- Skal bestille noe fra komplett/norek så det hadde vært fint om de har det der =) TAKKER Endret 24. april 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
moriendum Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hei. Jeg vil tro at du finner hva du leter etter i denne testen på HW. Det er et headset som mangler i denne testen, her har du litt info om det Koss SB45. Jeg har selv Koss SB45 og må si meg meget fornøyd. Har hatt det i ca 1 år nå. Uansett, lykke til Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Jeg vil tro at du finner hva du leter etter i denne testen på HW. 5979882[/snapback] Har sett og lest den. Der vinner jo XFX sitt når det gjelder spilling... Men på en annen test så vant audio90 over xfx...... Så jeg er da veldig nysgjerrig på hvem av dem jeg skal velge.... Det KOSS tror jeg ikke vil passe meg..... Endret 24. april 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Jeg vil tro at du finner hva du leter etter i denne testen på HW. 5979882[/snapback] Har sett og lest den. Der vinner jo XFX sitt når det gjelder spilling... Men på en annen test så vant audio90 over xfx...... Så jeg er da veldig nysgjerrig på hvem av dem jeg skal velge.... Det KOSS tror jeg ikke vil passe meg..... 5979923[/snapback] ? Lenke til kommentar
sycho Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hvorfor ikke et ICEMAT SIBERIA? Krystallklar lyd, og KNEKKER ikke så lett som alle skal ha det til. Hatt mitt snart ett år (det svarte) med lydkortet. Hører krystallklart hvor alle er i spill etc. Anbefales! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Hvorfor ikke et ICEMAT SIBERIA? Krystallklar lyd, og KNEKKER ikke så lett som alle skal ha det til. Hatt mitt snart ett år (det svarte) med lydkortet. Hører krystallklart hvor alle er i spill etc. Anbefales! 5980368[/snapback] Litt for dyrt da jeg egentlig sparer til ny pc...... Lenke til kommentar
Kalow Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 du burde kjøpe deg Icemat Siberia, det koster 450 kr. men det er verdt hver krone.. og det følger med mic, den er helt grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå