Gå til innhold

Inno3d? Er det et bra Merke?

Nauz

Anbefalte innlegg

Hei.. driver for dagen å kikker velger ut deler til min ny pc.. Kom over på shg.no Inno3d geforce 7600gt.. det kosta 100kr mindre en XFX sitt.. begge kortene har akkurat samme hastig het(klokka likt).. Win dvd følger med inno3d kortet mens det ikke følger med noe til xfx kortet..

Så dette så ganske fristende ut, Men jeg er litt av den typen som er" skeptisk" til ukjente produsenter..og siden jeg aldri har hørt om denne før så spør jeg likegod her.. Så er det noen som veit noe om Inno3? Er det noe fordel å heller kjøpe Xfx kortet?

Mvh.Mr.Nauz

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teoretisk sett så er kortene like , kanskje XFX kjører en litt høyere klokefrekvens.

Ellers så kan de benytte forskjellige kjøleløsninger.

Den største forskjellen er Softwaren som følger med , noen produsenter velger og droppe mye av Softwaren for og presse ned prisen, mens andre er helt vile og legger med 3-5 spill og masse annet.

Personlig gir jeg F##n i Software og synes det er fint at noen produsenter tenker det samme :)

Har ikke hørt om denne produsenten selv , men om du kjøper det så meld tilbake om hva du synes om denne produsenten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...