Gå til innhold

Ett nytt oppkoblings vindu...

TheOats

Anbefalte innlegg

Har LOS abonomang, å når jeg skrur på pcen så kommer det et vidu hvor man kan koble seg til nettet. Men nå i det siste har de kommet et ekstra tilkonlings vindu, det "gamle".

Hva er galt?

Det hender også at det popper opp nye vinduer med netpoker reklame.

Jeg klarer heller ikke å komme inn i "device manager" på pcen.

Var ikke sikker på hvor denne tråden burde postes så det er bare å flytte den vist det er feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har LOS abonomang, å når jeg skrur på pcen så kommer det et vidu hvor man kan koble seg til nettet. Men nå i det siste har de kommet et ekstra tilkonlings vindu, det "gamle".

Hva er galt?

Var ikke sikker på hvor denne tråden burde postes så det er bare å flytte den vist det er feil.

5979516[/snapback]

Med det gamle, mener du med den orginale tilkoblingsvinduene? Vis dette er tilfellet fikser du dette her;

1. Åpne IE, og trykk på verktøy

2. Alternativer for internett

3. Fanen tilkoblinger (er ikke helt sikker på denne da jeg bruker ie7

4. Merk av for "Aldri slå nummer" (ikke helt sikker på denne heller, men er øverste radioknappen)

Dette skal gjøre underverker vis det som jeg nevnte føre var problemet. Netpoker reklamen kan du fikses ved ad-aware feks.

:)

Lenke til kommentar

Hva er galt?

5979516[/snapback]

Med det gamle, mener du med den orginale tilkoblingsvinduene? Vis dette er tilfellet fikser du dette her;

1. Åpne IE, og trykk på verktøy

2. Alternativer for internett

3. Fanen tilkoblinger (er ikke helt sikker på denne da jeg bruker ie7

4. Merk av for "Aldri slå nummer" (ikke helt sikker på denne heller, men er øverste radioknappen)

Dette skal gjøre underverker vis det som jeg nevnte føre var problemet. Netpoker reklamen kan du fikses ved ad-aware feks.

:)

5979551[/snapback]

OK skal prøve.

Bruker Firefox egentlig.

Å ad-awere har jeg kjørt 3 ganger alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...