Eirik2 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hei! Jeg har sendt inn mitt defekte Gainward GeForce 6600GT 128MB 1,6ns PCI-E,"Golden S"(GLH) -kort til komplett, og nå ser det ut til at de har sendt et kort i retur. Dette er imidlertid et Gainward GeForce 6600GT 128MB 2ns GDDR3 PCI-Express,"Ultra/1960PCX Tv-out, DVI. Er det jeg som er treig eller har jeg rett og slett fått et dårligere kort i retur? GLH-versjonen min hadde 540 MHz, dette har 500 MHz. Mvh, Eirik Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Den versjonen du har fått er nok dårligere ja Ring på dem og hør du, ikke sikkert de er klar over det selv engang. Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Du som kunde har rett til og få et produkt som er likt i pris av det du erstater. Noen nettbutikker prøver og lure kunden til og tro at dette kortet f.eks er like raskt som det du hadde før. Så ikke gi deg , forklar dem hva forskjellen er og at du skal ha en erstatning som er lik med det du betalte. Lykke til Lenke til kommentar
Eirik2 Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) OK. Det blir kanskje litt vanskelig i dette tilfellet. Jeg kjøpte det i juni i fjor og da kostet det 1700. Feilen med det har vært veldig lavfrekvent og jeg har brukt maskinen lite i perioden. Derfor har jeg ventet så lenge med retur. Kanskje litt mye å kreve et nytt skjermkort til 1700 nå, når prisen har droppet til rundt 1100 for det samme kortet som jeg hadde? Eller har jeg krav på det? Mvh Eirik Endret 24. april 2006 av Eirik2 Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 OK. Det blir kanskje litt vanskelig i dette tilfellet. Jeg kjøpte det i juni i fjor og da kostet det 1700. Feilen med det har vært veldig lavfrekvent og jeg har brukt maskinen lite i perioden. Derfor har jeg ventet så lenge med retur. Kanskje litt mye å kreve et nytt skjermkort til 1700 nå, når prisen har droppet til rundt 1100 for det samme kortet som jeg hadde? Eller har jeg krav på det? Mvh Eirik 5980402[/snapback] Venter spendt på samme svar jeg på mitt 9800pro som jeg ga 2095.- for Lurer på hva de "hoster" opp Lenke til kommentar
eflas Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Tviler på at du har krav på et kort som kostet like mye som det ditt gjorde den gangen du kjøpte det. Komplett må sende deg et nytt av typen du har, eller et bedre. Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Du har krav på og få et tilsvarene produkt som yter likt , i din situasjon så er det brutt. Lenke til kommentar
Eirik2 Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Snakket med komplett. Det var en bommert. Neste kort på lista vil jo være 6600 GT 256MB, men dette er ikke nødvendigvis bedre bare pga RAM. Neste kort etter dette blir 6800 GS, et kort som er ganske mye bedre. Koster like mye nå som kortet mitt gjorde i juni. Har uansett fått ordnet det slik at jeg får pengene godskrevet og jeg kjøper nytt kort. Kommer til å kjøpe et 7900 GT, PSU og litt mer RAM. Synes det er en grei løsning, siden jeg gjerne vil ha litt mer eyecandy og får en grei startkapital av returpengene. Mvh, Eirik Endret 25. april 2006 av Eirik2 Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Du har krav på og få et tilsvarene produkt som yter likt , i din situasjon så er det brutt. 5981722[/snapback] Du har krav på et produkt som yter tilsvarende (dvs likt) eller bedre Lenke til kommentar
Eirik2 Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Du har krav på et produkt som yter tilsvarende (dvs likt) eller bedre Jepp. I mitt tilfelle 6800 GS som nevnt. Men jeg valgte altså å bake returpengene inn i et 7900 GT. Vinn-vinn for Komplett og meg. Edit: Quote Mvh, Eirik Endret 25. april 2006 av Eirik2 Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 fin slutt på denne situasjonen Lenke til kommentar
Eirik2 Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Ja, fornøyd med servicen fra Komplett. Påpekte bare at det nye kortet hadde dårligere ytelse og foreslo at jeg heller bakte inn pengene i et nytt prosjekt. Etter 20 sek pausemusikk var det ok. På en måte skulle det bare mangle. I stedet for å cashe ut et dyrere kort til meg, så tjener de masse spenn fordi jeg oppgraderer. Mvh, Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå