sonne Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 hallo vet ikke helt om dette er rett kategori for spm mitt:) igår innstalerte jeg zone alarm firewall. når jeg spiller rtcw mp og sof2 mp, restarter pcen seg av automatisk når jeg avslutter spillet (quit). noen som vet hvorfor? har win xp home Hier kommt die Sonne <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: sonne på 2002-10-01 18:37 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: sonne på 2002-10-01 18:41 ] Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har litt av det samme probl selv, men har disablet auto shut-down eller hva det heter. slik at jeg får BSOD om dumping av fysisk minne. Dette skjer vel og merke kun etter lang tid med spilling.Mulig det er der probl ligger.. Sie ist der hellste Stern von allen! _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-10-02 00:34 ] Lenke til kommentar
sonne Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 RAMMSTEIN! hvor kan jeg gjøre det? til meg så restarter pcen uansett hvor lang tid jeg spiller. hvis jeg slår av zone alarm funker det fint og avslutte spill. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Xp Engelsk. Høyreklikk på my computer -> properties -> advanced -> startup and recovery. huk vekk auto restart.. så får du en fin blåskjerm neste gang :smile: BTW: Få deg ny brannmur kanskje :???: Und wird nie vom Himmel fallen _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-10-02 14:52 ] Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Merkelig...kjører selv XP og spiller/spilte rtcw gjennom ZoneAlarm uten problemer :???: Spiller hver dag på nett med andre typer spill gjennom ZA og har ALDRI opplevd det :???: hmmmmm.....sjekk innstillingen på auto-restart som goebbels nevnte :wink: Kan være at progsene dine ikke liker hverandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå