Gå til innhold

Dataen "lagger" sykt =(

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå i det siste har dataen min begynt og "lagge". Jeg har sjekket med AVG antivirus og Ad-Aware men det er ingen ting der. Den lagger når jeg kjører flere programmer samtidig (Msn,firefox og Winamp). Men dataen min skal da takle dette!

Spesifikasjoner:

AMD 3200+ 2.01GHz

1gb RAM

Lurer på om noen vet hva jeg må gjøre for å fikse dette (helst ikke formatere - Akkurat gjort det).

EDIT: Vet jeg puttet den på feil kategori her - Var ikke meningen!

På forhånd Takk!

ZayCon

Endret av ZayCon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
MSN har det med å sluke alt for mye ressurser, gå in på prosessesr og sjekke!

5979205[/snapback]

ja msn krever til tider sinsykt mye.. spes hvis du har på web cam.. :( men det er litt rart.. for det skal jo ikke kreve noe omtrent..

Lenke til kommentar

Husk og endre størelsen på temp mappa for exsplorer(tømme den)

eventuelt be exsplorer kunn bevare de 2 siste dagers hendelser i i verktøyoppgaven.

eventuelt lage en ryddtemp slik som dette i notepad

rd %temp% /s /q

md %temp%

ved lagring kall fila ryddtemp

lagres lettest på skrive bordet slik at du kan trekke den inn i oppstart

trykk start - program- Oppstart der skal den ligge

Endret av kvase
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...