Gunsmoke Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Har kjøpt et nytt AsRock K7NF2-RAID Socket A hovedkort. På kortet er det en lapp som sier at en ikke skal bruke et 3,3 volt AGP skjermkort, da det kan ødelegge hovedkortet permanent. Jeg har et Sapphire Radeon 9600XT Ultimate AGP kort, men vet ikke hvilken volt det går på, står eller ikke noe på websidene til Sapphire Har ikke sett slike advasler før, noen som kan opplyse meg litt her Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Har kjøpt et nytt AsRock K7NF2-RAID Socket A hovedkort. På kortet er det en lapp som sier at en ikke skal bruke et 3,3 volt AGP skjermkort, da det kan ødelegge hovedkortet permanent. Jeg har et Sapphire Radeon 9600XT Ultimate AGP kort, men vet ikke hvilken volt det går på, står eller ikke noe på websidene til Sapphire Har ikke sett slike advasler før, noen som kan opplyse meg litt her 5978775[/snapback] Det kortet går greit uten problemer... Lenke til kommentar
Gunsmoke Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Har kjøpt et nytt AsRock K7NF2-RAID Socket A hovedkort. På kortet er det en lapp som sier at en ikke skal bruke et 3,3 volt AGP skjermkort, da det kan ødelegge hovedkortet permanent. Jeg har et Sapphire Radeon 9600XT Ultimate AGP kort, men vet ikke hvilken volt det går på, står eller ikke noe på websidene til Sapphire Har ikke sett slike advasler før, noen som kan opplyse meg litt her 5978775[/snapback] Det kortet går greit uten problemer... 5978807[/snapback] Takk for bekreftelsen jamor Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Se her også om du er interessert: ATi liste Endret 26. april 2006 av Buzz76 Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 3,3 volt AGP gjelder bare de gamle 1x - 2x AGP kortene som kom på midten/slutten av 90-tallet, og såvidt meg bekjent skal dette ikke være noe problem med skjermkort som har kommet ut i dette årtusenet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 http://www.interfacebus.com/Design_Connector_AGP.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå