Knuty Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Heisann. Sliter for tiden med at maskinen min er fryktelig ustabil når det kommer til 3d spill. Specs: Jetway As663 Ultra Hovedkort T-bird 1400 256mb sd-ram. Geforce 2 GTS (Chaintech). Problemet, er at maskinen enten går tilbake til windows xp, eller restarter, når jeg kjører spill / 3D mark. Ytelsen er helt fin helt fram til det klikker. Har prøvd med flere forskjellige drivere. Jeg har prøvd å bytte grafikkortet, med et ATI rage 128 kort. Da fungerte alt fint. (Ytelsen ble selvfølgelig mye dårligere). Geforce kortet, har jeg også prøvd i en annen maskin. Der fungerte det stabilt og fint. Har nettopp formattert, og det samme skjer. Hva kan jeg gjøre? Hvis jeg skal formattere på nytt, hvilke drivere bør jeg da bruke? Alle tips mottas med takk. Bare å spørre hvis det er ting jeg har glemt å nevne. Mvh. Knuty Lenke til kommentar
molukk Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Siden hk`et bruker VIA chipset kan du installere nyeste 4in1 driverene. bruker du nvidia detonator driverene ? Kan jo KANSKJE være strømforsyning.Eller så tar jeg helt feil Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 18:27, skrev molukk:Siden hk`et bruker VIA chipset kan du installere nyeste 4in1 driverene.bruker du nvidia detonator driverene ?Kan jo KANSKJE være strømforsyning.Eller så tar jeg helt feil Sikkert at det er så lurt med nyeste driver på et såpass gammelt hovedkort? Hvor finner jeg de driverne? Jeg bruker 30.82 driveren. Går like dårlig med andre drivere.. Strømforsyninga har jo fungert fint i over et år nå. Litt rart at den plutselig klikker? Maskinen er forøvrig fullstendig stabil i windows. (xp) Flere tips? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Ingen som kan hjelpe? :sad: Lenke til kommentar
Colin Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Ja. Lurt å bruke de driverne. http://www.viatech.com Pål Lenke til kommentar
bell_uccello Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 prøv å bytte skjermkortet med et annet merke det kan være at Chaintech er ikke kompatibel med hovedkort ditt Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 22:41, skrev bell_uccello:prøv å bytte skjermkortet med et annet merkedet kan være at Chaintech er ikke kompatibel med hovedkort ditt Kortet har funket fint på samme hovedkort i over et år, så det er ikke problemet. Først etter jeg formatterte, at problemet kom. Les også Her. Annen post som handler om det samme problemet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Er cpu eller Gpu overklokket? Opplevde en del ustabil pc da eg overklokket begge uten skikkelig kjøling. Lenke til kommentar
bell_uccello Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 prøv å teste alle deler, du kan begynne å teste rambrikker med en software som du kan finne her http://www.simmtester.com/software_updates...ry/DocMem20.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå