scorcho Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 vurderer å skaffe meg denne og vil gjerne høre en del erfaringer fra folk som har eller har prøvd denne skjermen Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Har skjermen selv og kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd med den. Den er veldig behagelig å jobbe foran, så det er ikke noe problem å sitte mange timer foran den. Fargegjengivelsen er også veldig bra. Har spilt litt på den og jeg har overhodet ikke merket noe til ghosting. Fungerer også utmerket til å se film på. Det som er negativt med den er at programvaren som fulgte med den er nokså håpløs. Fulgte med et program som heter MagicTune, men det funket ikke på pcen min. Dette er litt kjipt fordi all kalibrering av farger og justering av lysstyrke og kontrast og sånt ikke kan gjøres direkte på skjermen (skjermen har bare én knapp og det er av/på - knappen), men det må gjøres i programvaren. Men var ikke noe problem for meg, da dette kan gjøres i skjermdriveren, men fortsatt litt surt. Ellers er jeg veldig fornøyd med den og kan anbefale den på det varmeste! Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 vurderer å kjøpe denne men lurer også på denne vs samsung syncmaster 940 bf . ser på anmeldelser at denne har bedre konstrast mellom grått hvit og svart men ser at 940 bf er en veldig bra gaming skjerm med sine 2 ms så blir litt i tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå