Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i 1MX - hva skal til for å stå?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis du sto til 5 på gk så er kunnskapene der. Du trenger bare å friske de opp.  :hmm:

6052161[/snapback]

Det er bra du har tro på meg. Satser på finfin karakter :)

Lenke til kommentar

Med fare for å gi deg nok et tips, så kan jeg beroligge deg med at jeg er blant dem som fikk med meg at du nu har tatt den.

Tok selv eksamen i 1Y privatist samme dag som deg. Grunnkurs Media, og regnet med stryk, da jeg ikke hadde mye mer enn nipugging dagen før som utgangspunkt. Overaskende nok var det lettere enn jeg hadde trodd, nesten for lett.

Noe karakter å skryte blir det nok ikke, men stryk vil jeg aldri tro.

Du får ha lykke till. :thumbup:

Endret av whom
Lenke til kommentar

Var det privatisteksamen det er snakk om her? I så fall, kan noen som har hatt den fortelle meg hovedtrekkene ved prøven? (hva som er viktig å kunne osv) (Jeg skal ha privatisteksamen 1MX som tentamensoppgave på mandag.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg fikk faktisk lov til å ta med meg hele prøven. Jeg kan rangere vanskeligheten på oppgavene fra 1 til 5, subjektiv selvsagt. Første oppgave var valutaregning (1), andre oppgave er den du kan velge vanskelig og lett, jeg valgte bare lette (1). Tredje oppgave var trigonometri, tror jeg, men ganske vanskelig (4), oppgave 4 var sannsynlighet (2), oppgave 5 var regresjon (2), oppgave 6 var koordinatsystem (1), oppgave 7 var to valgfrie (5), handlet vel om matteforståelse, generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...