Shicca Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Noen som har det fnugg av anelse på hva jeg snakker om? Hadde for en tid tilbake et lite lydklipp fra et Standup show, der en kar snakket om farene ved å mikse alkohol. Kort fortalt gikk det ut på at magen var som en utkaster og senere gikk det ut på at det var greit å trylle nedpå øl, siden de kjente hverandre, men så kom selvsagt, alt mulig rare drikker... Klippet avsluttes ved at Tequila kommer, og ødelegger hele festen i magen. Dermed så må "han" spy.. Noen uttdrag som jeg kommer på i farten. -"You're having a party, and your stomach is like the bouncer right?" -"But when ever you're having a party, people find out about it." -"Sometimes even Sake" ("Oh, big party here" m/ dårlig japansk utale)" -"The most dangrous drink... Tequila. Now, Tequila *never* comes alone. There's always like 4 or 5 of the,". -"(meksikansk uttale) We won't start no trouble man... We left the worm back in the van, he won't bother nobody". "Iaiai" *pew pew pew*" -"Stomach goes: "OK, THAT'S IT, everybody get out, even the air (Lyder av en kar som holder på å spy)".... HEY HEY! Not that way hotshots, the way you came in!" -"Hey, you alright man?" -Yeah, I'm fin.. (SPY LYDER)... -"There's always like a old Hotdog..." "Hey! I've been here for nine years! This is ridiculous! I've done nothin'. Så... Greia er kort. Hvordan skaffe denne lydfila igjen? Eller kanskje enda bedre, på film. Personlig er denne "storyen" noe av det morsomste jeg har hørt, og det er liten tvil om at det stammer fra et standup-show. Problemet er at jeg ikke aner hvem og hva som har laget den. Dermed, ganske håpløst å finne. EDIT: La til en annen overskrift Endret 25. april 2006 av Shicca Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 En liten halvbump, i håp om at noen som har hørt om denne plukker denne tråden opp. Eventuelt, noen som har et tips på hvor man kan starte å lete? Er den kanskje feilpostet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå