MrKnight Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg har snakket med flere markedsansvarlige som selger reklame på store nettsider som itavisen.no, aftenposten.no digi.no, osv. og de har nevnt en adresse til meg, eller et navn på en slik side som registrerer alle besøk på all verdens nettsider. Er det noen som vet hva den sida heter eller linken til den? Gi den gjerne til meg på PM. Tusen takk! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hvorfor på PM?? Kanskje flere som har lyst til å vite hva sia er da !! Lenke til kommentar
MrKnight Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Hvorfor på PM?? Kanskje flere som har lyst til å vite hva sia er da !! 5978352[/snapback] tilfelle de ikke vil spre den til alle? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hva med denne? TNS Metrix Forsidelisten Lenke til kommentar
MrKnight Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 nei det er ikke den jeg mener. Den registrerer alle besøk på alle VERDENS nettsider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå