GunnarK Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har et NVIDIA GeForce2 MX/MX400 Skjermkort og Win XP. Har koblet det til TVen. Vet noen hva innstillinger jeg må gjøre for å få bilde på TVen? [ Denne Melding var redigert av: GunnarK på 2002-10-01 18:10 ] Lenke til kommentar
turn Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Gå på egenskaper på skjerm og enable Twin-View i instillinger. Eller ta og last ned TV-Tool så får du skikkelig fullskjerm bilde. http://come.to/tvout Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har ikke xp men win2k. For å i det hele tatt få aktivert tv ut, må den først kobles til fysisk. Deretter går du på skjerm instillinger->avansert->nView. Der skal du kunne velge nView modus. Dersom du velger kloning, får du samme bilde på monitor og tv. Kan hende du må stille ned oppløsningen til 800*600 for å få riktig bilde på tv'en... Dette er som sagt på en win2k maskin, vet ikke om det er 100% likt på win xp... The Edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå