LarsLarsLars Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg tenkte å montere frontsett i dørene på min audi a3 2001 modell 8L. Men når jeg skulle ta av dekslene der høytallerne skal sitte så fikk jeg de ikke av. (det knaset og da sluttet jeg fort ). Er det e triks for å få de av eller må man av med hele innsiden av døra? Hilsen Lars Lenke til kommentar
Defus Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Kanskje du må ut med dørpanelet ? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Må ha av hele dørsiden Inne i dørhåndtaket sitter det to skruer under et deksel og sitter en foran oppe og en bak oppe på dekselet. Må også inn med et adapter slik at du får festet høyttaleren skikkelig, eller eventuelt lage selv. Pass på at det ikke går så ekstremt store høyttalere inn der. 5,25" er vel maks tror jeg. Mvh Tony Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Takk ja. Skal prøve det i morgen hilsen Lars Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Fikk det av. Men høytallerne mine var for store (hadde 17cm). Noen som vet med sikkerhet om det er 10 cm eller 13 cm høytallere som skal være der? Samt om det går an å bruke det orginale ledningsnettet til orginalhøyttalerne? eller blir det for "smått". Slik at jeg ikke får noe særlig utbytte av nye høyttalere i dørene hvis jeg ikke legger opp nye høyttalerkabler? Hilsen Lars Endret 26. april 2006 av lars33lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå