biopsin Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hei til alle! Kjøpte en MIST 600w par dager siden og koblet den til systemet. Slo på strømmen til forsyningen og la merke til en høy og bizarr knittrelyd, som om noe ikke var loddet riktig.. Tørte ikke å boote systemet siden jeg ikke visste helt hva årsaken var og byttet forsyningen til en ny en, men den nye gjør det samme?? ikke like høyt, men en svak pulserende bzzt bzzt- lyd Alt står i jordet kontakter.. Kan noen med samme PS bekrefte denne lyden? Noen som vet forresten hvor hjemmesidene til MIST befinner seg? -petter Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg ville kontaktet de du kjøpte strømforskyningen av og hørt med de hva du skal gjøre Lenke til kommentar
biopsin Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Jepp skal bytte ut denne også. 2stk på rad med samme problem??værre søppelPSU har jeg ikke vært borti.. muligens de 500w er mer stabile enn disse 600w Har ikke sjekket denne med noe scope, men en titt i bios viser 12v @ 12,19v og 5v @ 5,2v neih - Mist er et miss for min del.. -p Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Svak elektronisk støy fra min 500 watter, men aldri hatt noe problemer med den. Hvor høy er lyden? BIOS-avlesning er på ingen måte korrekt, og dessuten er det ikke skadelig med de verdiene, så lenge de er stabile. Lenke til kommentar
biopsin Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Hei, Den første støyet såpass at det hørtes i et tyst rom. Den nye er ikke like ille, men fremdeles samme støyen. Aldri hørt slikt med verken Hiper 580w eller Topower 560w. Pent låter det ihvertfall ikke og nå som jeg er oppmerksom på det er jeg extra edgy, siden dette er det mest påkosta systemet. Lurer på om det skyldes overspenningsbeskyttelsen i PSU'en eller noe sånt. Får ta en tlf til Microplex og undersøke mer... -bzzzt:) Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Synd for deg da, min Mist 600W er stille slik jeg vil det skal være. Kanskje du er elektrisk å påfører strømforsyningen knitringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå