Gå til innhold

Få sidene til å åpnes på høyreside i frames?

Anbefalte innlegg

Hei. Sitter her å plages litt med en hjemme-side. Har laga en side med Frames her. Det har gått greit, og linkene fungerer. Men det er en ting jeg plages litt med. Det er at Jeg vil vil sidene som linkene linker til skal åpnes på venstreside i framesen på sia. Dette vil jeg ha fordi at jeg vil se linkene uannsett på hvilken side jeg er på. Jeg har fått til dette før en gang, men jeg husker ikke kommandoen. Noen som husker hva jeg skriver for å løse problemet?

Håper noen har en løsning på problemet.

Vennelig Hilsen. wil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Sitter her å plages litt med en hjemme-side. Har laga en side med Frames her. Det har gått greit, og linkene fungerer. Men det er en ting jeg plages litt med. Det er at Jeg vil vil sidene som linkene linker til skal åpnes på venstreside i framesen på sia. Dette vil jeg ha fordi at jeg vil se linkene uannsett på hvilken side jeg er på. Jeg har fått til dette før en gang, men jeg husker ikke kommandoen. Noen som husker hva jeg skriver for å løse problemet?

Håper noen har en løsning på problemet.

Vennelig Hilsen. wil

5978156[/snapback]

nå er det absolutt å anbefale å lære seg HTML og PHP for å løse det uten å bruke frames, men om du skal åpne linker i en bestemt frame, må du vel legge til target="frame_name" i <a>-tagen til linken du trykker på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...