baronKanon Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg har nå bestilt meg nytt hovedkort og CPU. Fra før har jeg Abit NF7-S v2.0 med integrert nForce2-lyd. Dette var jo bedre enn Live!-kortet jeg hadde fra før, så jeg låste inn dette. Men det jeg lurer på nå er om SoundMAX-brikken på det nye hovedkortet like godt som nForce2. Og vil jeg merke forskjell hvis jeg bytter til Live! platinum-kortet? Tenker da først og fremst på spill... Til film og musikk kan jeg bruke det innebygde, da dette blir koblet digitalt til en ekstern DAC Lenke til kommentar
.com Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 det integrerte bruker vel av cpu, så til spilling vil jeg anbefale og ikke bruke det integrerte, vet nå ikke hvilket av kortene dine som er best da Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 De intergrerte pleier ofte å falle litt bak pci kort. I tillegg til det .com sa... har du 5,1/7,1 er det større sjanse for at du merker mere forskjell. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Har "5.1" headset (Zalman), og tenkte å bruke dette til spilling. "Problemet" er at Live!-kortet er bare 4.0 eller "four point surround". Håper dette årner seg på nyere spill... Lenke til kommentar
.com Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) du kan bare kjøpe et av de eldre 5.1 kortene fra creative, de er veldig billige edit: virket ikke som de hadde kortene jeg tenkte på på komplett lenger, kanskje de har gått ut av produksjon? uansett hadde de 7.1 kort til rett over 200-lappen Endret 24. april 2006 av .com Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Jeg skal ikke kjøpe noe nytt! Bare bruke det som er best av de to jeg har... Helst skulle jeg ha beholdt nForce2, men det går ikke på intel-oppsettet jeg nå går over til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå