Gå til innhold

Fikk igjen feil tlf etter reprasjon

M-J

Anbefalte innlegg

Mobilen min har vært inne på reprasjon 3 ganger etter jul. og når jeg fikk den tilbkake igjen på for et par dager siden fant jeg ut at jeg hadde fått tilbake feil tlf. Den var lik som den jeg allerede hadde men det var masse bilder og ting som ikke var mitt inne på den. blant annet et naken bilde som jeg ikke tror den som eier tlf vil at alle skal se. det var også netcom i menyen i stede for entry.

er mild sagt lei av tlfen pågrunn av feil og pga surr hos verksted/forhandler.

hva burde jeg gjøre. kan jeg kreve ny tlf (kunne vel egentlig gjort det når jeg sendte inn for 3 gang?) har mest lyst til og få en helt annen tlf eller et eller annet. begynner og bli lei. Har fått ny tlf av samme merke 2 ganger fordi den ble ødelagt før 30 dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo en selfølge men har jeg ikke noen andre rettigheter av noe slag. butikken har jo driti kraftig på leggen. er sikkert en eller annen som har min tlf også

5978848[/snapback]

3. gang samme feil gir jo heving forsåvidt

5978943[/snapback]

Ihht. loven kan man faktisk gi en SWAP-enhet hvis ikke dette har betydelige "konsekvenser"... ;)

Lenke til kommentar
Det er jo en selfølge men har jeg ikke noen andre rettigheter av noe slag. butikken har jo driti kraftig på leggen. er sikkert en eller annen som har min tlf også

5978848[/snapback]

3. gang samme feil gir jo heving forsåvidt

5978943[/snapback]

Ihht. loven kan man faktisk gi en SWAP-enhet hvis ikke dette har betydelige "konsekvenser"... ;)

5987358[/snapback]

hva mente du der?

(jeg er syk, så hodet er temmlig nede for telling)

Lenke til kommentar
Mobilen min har vært inne på reprasjon 3 ganger etter jul. og når jeg fikk den tilbkake igjen på for et par dager siden fant jeg ut at jeg hadde fått tilbake feil tlf. Den var lik som den jeg allerede hadde men det var masse bilder og ting som ikke var mitt inne på den. blant annet et naken bilde som jeg ikke tror den som eier tlf vil at alle skal se. det var også netcom i menyen i stede for entry.

er mild sagt lei av tlfen pågrunn av feil og pga surr hos verksted/forhandler.

hva burde jeg gjøre. kan jeg kreve ny tlf (kunne vel egentlig gjort det når jeg sendte inn for 3 gang?) har mest lyst til og få en helt annen tlf eller et eller annet. begynner og bli lei. Har fått ny tlf av samme merke 2 ganger fordi den ble ødelagt før 30 dager.

5978044[/snapback]

gå hardt ut, her har verkstedet/forhandleren dritet skikkelig på leggen, tror du vil få ny på stedet. få en annens tlf med naken bilder på etc, ikke bra. er du ung få med deg din far, hjelper alltid det. event om du er gammal selv da=)

bare stå på, ikke bra for forhandler om dette kommer ut!

Lenke til kommentar

Be med en gang om å få snakke med daglig leder eller serviceansvarlig. Ikke start med å fortelle hele historien til den første kundebehandleren du møter da denne personen høyst sannsynlig ikke har myndighet til å ta avgjørelser i saken.

...og husk for all del å være høflig og rolig når du (eller din far) er i kontakt med forhandleren. Kjefting, skitkasting, trusler om forbrukerråd/tv2/osv vil bare gjøre at det tar lenger tid.

Høflighet og en hyggelig tone gjør underverker!

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...