Absolut_vodka Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Trenger litt hjelp til å velge ut blokker til CPU og GPU. Min pc:.Black Ice Xtreme 3 Radiator/Waterchill 12V Pumpe/Reservoar Xtreme/Alphacool NexXxoS D805 "775"/200GB Hd/1GB Crucial DDR2 BallistiX PC6400/Hiper 580/Asus P5LD2/Gainward 7900GT Ønsker gode tips. Tenkte på maks 600Kr pr blokk. Skal overklokke dette systemet mest mulig. Mvh Hansen. Endret 24. april 2006 av Absolut_vodka Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vil anbefale MCW6000 til cpu. Den har lavt mottrykk og kjøler svært bra ifølge diverse tester som er gjort. På gpu bør du vel ta enten Maze4 eller MCW60. Selv har jeg valgt MCW60 da denne kommer med noen svært gode ramsinks. Men maze4 er bra den og. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Har MCW60 selv. Ramsinksa er fine de, men de krever endel arbeid. For det første må du trimme de en centimeter, slik at de passer under niplene til blokka. I tillegg må du legge de i white/rødsprit slik at du får tatt av kjølepastaen, for den er UBRUKELIG, sitter ikke på noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Har MCW60 selv. Ramsinksa er fine de, men de krever endel arbeid. For det første må du trimme de en centimeter, slik at de passer under niplene til blokka. I tillegg må du legge de i white/rødsprit slik at du får tatt av kjølepastaen, for den er UBRUKELIG, sitter ikke på noe i det hele tatt. 5979013[/snapback] Holder det ikke å skrubbe med litt isopropanol da? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Har MCW60 selv. Ramsinksa er fine de, men de krever endel arbeid. For det første må du trimme de en centimeter, slik at de passer under niplene til blokka. I tillegg må du legge de i white/rødsprit slik at du får tatt av kjølepastaen, for den er UBRUKELIG, sitter ikke på noe i det hele tatt. 5979013[/snapback] Trimme de? Det trengte ikke jeg å gjøre i hvert fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå