Gå til innhold

FIFA WORLD CUP GERMANY, hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja jeg måtte også stusse litt på det men ser det er noen på min friends liste på xbox live at de spiller det

5978187[/snapback]

Mulig at de spiller en demo av det?

Dessuten var kanskje tittelen litt misvisende:

FIFA WORLD CUP GERMANY, hvor?

La meg tenke litt... i Tyskland! :p

Lenke til kommentar

Fikk spillet nå i helgen og har spilt nesten konstant siden jeg pakket det opp. Kun prøvd 360-versjonen foreløpig. 2006 FIFA World Cup har imponert meg stort. Kan nevnes at jeg fikk 7 spill på lørdagen, deriblant nye Buzz, og når jeg KUN har spilt 2006 FIFA World Cup til nå burde det si litt =) Etter den store skuffelsen over FIFA 06: The Road to World Cup har EA nå endelig lagd et knallbra VM-spill. Anbefales!

Foreløpig er det omtrent ingen som har spillet, så har ikke fått prøvd det over Xbox Live enda. Alle de som ligger på Leadersboards har gamertags som indikerer at de er testbrukere eller noe slikt.

Hvis noen lurer på noe angående spillet, så er det bare å spørre. Jeg liker gjerne å kalle meg for FIFA-ekspert :D

Jeg ble forresten verdensmester med Brasil i går kveld, så dere burde gratulere meg :D

Lenke til kommentar
grattis! ..så da sender du bare meg spillet når du er ferdig med det? :p

5981247[/snapback]

Takk! Er snart ferdig med alle Global Challenges (som gir 500 gamerscore). Det eneste negative jeg finner ved spillet er måten man har delt opp achievements på. Det hadde vært mye mer spennende om det hadde vært 50 achievements istedenfor 5, som det er nå. F.eks. fått achievements for å ligge under 3-0 og alikevel vinne. Score ekte hat-trick innen en viss periode. Synes de burde bli litt mer kreative på det området der.

Nå har jeg fått testet det litt over Live, og det er fortsatt store problemer med folk fra USA, Korea, Singapore osv. Lagger fryktlig til tider. Ligger foreløpig på 10.plass på Leaderboards, men spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg der. Spillet slippes jo i USA i morgen.

En utrolig artig finesse som er med i spillet er at man får "pling" fra de andre kampene som spilles samtidig. Spiller du en avgjørende kamp og er avhengig av resultater i andre kamper blir du nå servert målene fortløpende. Det har jeg ventet på lenge :D

Gleder meg sykt til FIFA 07. Det bare MÅ bli en utrolig bra spill på 360 :D

Lenke til kommentar
Hvor fikk du tak i det? Eller andre som vet hvor man kan kjøpe dette nå?

5982283[/snapback]

Er spillanmelder. Spillet kommer for salg på torsdag. Løp og kjøp! =)

5982479[/snapback]

Ok, liker fotball på konsoll, men ble skuffet over RTWC, så gleder meg veldig til dette! :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå også fått prøvd dette spillet her en liten stund, og jeg sier meg enig i det han over meg sier: LØP OG KJØP!

Dette spillet her har en negativ side da men, du blir konstant minnet på at det snart er VM -> ventetida føles lengre :nei::p

Cheers! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...