Knerten Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Her er situasjonen: Vi er tre stykker som linker, men så har vi et problem med noen spill: Når vi spiller MOHAA eller Cs så skifter plutselig spilet våpen uten at vi har bedt om det. i har alle samme musa; MS Wireless Explorer, og vi tenkte at den kunne påvirke hverandres mus. Det er to kanaler å kjøre på, men to må fortsatt være på samme kanal. Vi sitter langt unna hverandre, men fortsatt skjer det..... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 De av dere som sitter lengst unna hverandre eller har mest vegg eller annet mellom dere bør dele kanal. Hvis ikke det hjelper vet jeg ikke annet en at dere bør lage en slags skjerming (i metall) eller at en av dere går bort i fra trådløst.. Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 De som sitter lengst unna deler kanal serru, mens den siste sitter i midten av de to og er på egen kanal... Men det går ikke allikevel, selv om det er en fem seks meter mellom de to... Går vel ikke an å laste ned en oppdatering som gir flere kanaler....?? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg syntes du sa dere satt langt unna hverandre... 5-6 meter er alt for lite. Det burde i hvertfall være en solid vegg i mellom da. Mitt trådløse utstyr kan jeg bruke opp til 10m fra PC'n med fri sikt, og ca 3-4 meter med en vegg i mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå