Gå til innhold

Ericsson mp3-spiller

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen hadde noen erfaringer med denne spilleren? Ser også at prisene variere stort fra sted til sted, noen gode tips der?

for det andre; står fint lite info om denne spilleren på ericsson.no. nesten umulig å finne spesifikasjoner i det hele tatt..

har fått med meg såppass at den leveres med ei 32mb brikke.. noe som er litt smått sammenlignet med andre mp3-spillere med flere GBs...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så den nå nylig på qxl for 400 kr, og det var ikke langt ifra det jeg betalte for min for et års tid siden.

det er en kjekk liten sak, egentlig (når den funker). den har lett for å løsne hvis den ligger i lommen, og kortleseren er på trynet i alt annet enn windows 9x. den spiser særdeles lite batteri (1 times spilletid går på bekostning av 2 timer standby), og siden ericsson-telefoner pleier å ha godt over 100-150 timer standby, blir det en del.

du får kjøpt 128mb mmc-kort, men de koster gjerne dobbelt av hva spilleren koster. fikk godt over en time med 80kbit mp3'er på 32mb-kortet jeg hadde, og det holdt lenge for meg.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne spilleren HPM-10 for litt over ett år siden på Lefdal, den var da priset til ca 1700 Minnekortet jeg fikk var defekt da jeg fikk spilleren og ericsson i frankrike hadde ikek intelligens nok til å få sendt meg et nytt (jeg flyttet til frankrike like etter kjøpet) Fikk endelig nytt minnekort fra ericsson Norge i dag og nå fungerer alt perfekt. Spilleren veier 12 gram eller noe sånn latterlig og er ca halvparten så stor som en hjelpestikke eske. Har brukt den på en r320 og en T39 og det virker som om lyden er noe høyere når den blir brukt på T39'en. Ellers er det bare å skrive en mail til ericsson eller søke på google for å finne passende driver til minnekortleseren i både win2K og Linux. Jeg har ikke windows XP og har derfor ikke prøvd leseren i dette OS'et. MMC leseren er egentlig en SCM leser og driver til 9x 2k og nt kan lastes ned fra ftp://ftp.scmmicro.com/dm/drivers/Ppmmc.zip

For å spore litt av så har jeg en sliken spiller til salgs ettersom jeg har miste telefonen min. Alternativt ønsker jeg å kjøpe en _billig_ telefon.

Mvh

Simen A. Farstad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...