Gå til innhold

Kjøler til XFX 7900GT

Daggis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TNX

Kort og kjøler er nå bestilt, så nå er det bare og vvveeennnntteeee :cry:

Det ble ikke mye venting gitt. Plutselig gikk det fra ventes inn 29.04 til pakket og transport bergen :w00t:

Endret av Daggis
Lenke til kommentar

Jeg bruker NVSilencer 5 V.3

Med voltmod og denne kjøleren får jeg 640MHz core og 1780DDR på minnet, gir meg nesten 6000 3DMark06 poeng :)

Kjøleren passer men du må kutte bort ca.1,5cm på enden av utblåsningskanalen i enden. Det fine med denne er at den også trekker ut varmlufta fra chipsettet mitt.

post-15715-1146240306_thumb.jpg

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Glimrende løsning ArticOC, har montert en AC rev 3 selv og fungerte glimrende.

Tenkte å gjøre en 1,4v mod, men er ikke sikker på hva jeg kan bruke som strømledende blekk/maling. Har du noen tips?

6005059[/snapback]

Jeg lodder for det meste på alt av moddene jeg gjør, men det er ikke lett kan jeg love, loddepunktene på 7900GT er bittebittesmå, kanskje 0,3 x 0,3mm. Vanlige loddespisser er bare å glemme til formålet.

Dra heller innom en bilforretning å kjøp konduktiv maling, bare si du skal reparere varmetrådene i bakruta ;)

Lenke til kommentar

@Artic: Resirkulerer NV Silencer 5.3 lufta rundt skjermkortet slik som f.eks 7900GT stock-kjøleren, eller suger den inn/blåser ut luft i kort-brønnen under brønnen selve kortet står i?

Tenker jeg skal kjøpe ny kjøler til mitt 7900GT siden jeg er støyallergisk :)

Lenke til kommentar
@Artic: Resirkulerer NV Silencer 5.3 lufta rundt skjermkortet slik som f.eks 7900GT stock-kjøleren, eller suger den inn/blåser ut luft i kort-brønnen under brønnen selve kortet står i?

Tenker jeg skal kjøpe ny kjøler til mitt 7900GT siden jeg er støyallergisk :)

6005546[/snapback]

Nei, den blåser luft rett ut bak, støysvak er den også

Big: Har ikke merket noen problemer med kjøleløsninga enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...