_tHokA_ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg skal sette opp fildeleing på maskinen min. Ikke noe ulovlig her, jeg skal kun ha tilgang til maskinen min ifra andre steder. Sånn at jeg kan hente dokumenter mine ifra maskinen min hjemme ifra jobben Vil da ha et program som står å går her hjemme som jeg kan velge hva jeg vil dele ut videre. Og for å komme inn så skal jeg ha et passord på det... Skrive inn IPadressen min og logge inn... om dere skjønner Har dere et program som er lett å sette opp? /forslag Lenke til kommentar
smh Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det enkleste er vell å sette opp ein FTP server. Her kan du bruke IIS som er integrert i Windows XP Pro (usikker på om det er med i Home) Eller andre FTP servere, som f.eks: Filezilla server Lenke til kommentar
net-rom Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Kjører du WinXP så kan du ju share skrivebordet og logge deg inn med RDP. Da får du jo opp samme skrivebord som hjemem og slipper å blande jobb og privat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå