BrukerSlettet Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Fikk meg nettopp familiepakken til canal +. På nettsiden deres reklamerer de for at TV2 zebra er med i pakken, som var noen av grunnene til at jeg kjøpte den istedenfor f.eks. viasat. Problemet er at TV2 zebra ikke er til å finne når jeg zapper meg igjennom listene. Jeg regner med at kanalen ligger der ute en plass, og at det bare er å finne den fram. Dekoderen det er snakk om er CDC-7000 ST. (den i startpakkene) Noen som vet hvordan man finner fram til kanalen? Litt kjipt siden det er brann kamp i kveld. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hva har dette med hardware å gjøre? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Du må opppdatere decoderen med den nye kanal listen (se postboksen, tror jeg) Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Hva har dette med hardware å gjøre? 5977818[/snapback] Hvor ellers kan man putte det? Fant forresten ut av problemet.. takk til heanwi Endret 24. april 2006 av jolleguten Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hva har dette med hardware å gjøre? 5977818[/snapback] Hvor ellers kan man putte det? Fant forresten ut av problemet.. takk til heanwi 5977841[/snapback] Her kanskje: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=199 Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 en tv Dekoder er da mer en hardware en et tv program da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 De endra noe satelittgreier, så kanalene må søkes inn på nytt. Gjøres på noen minutter i menyen på dekoderen, og det ligger bruksanvisning på dette på Canal Digital sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå