Vindstille Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Har sett litt på en iBook G4, og lurer på en ting.er 12" egentlig veldig lite, slik det høres ut som, eller er det passe med plass på skjermen? 6007205[/snapback] Skjermstørrelsen spiller ingen rolle, det er oppløsningen som teller. Men jeg tror ikke oppløsningen på den pcen ...unnskyld macen er noe å skryte av.Vis jeg husker riktig er det vel 1024x780. Men vis jeg var deg hadde jeg ikke kjøpt meg iBook nå. Det er ventet av Apple skal lansere iBook med Intel prosessor i juli. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 er 12" egentlig veldig lite, slik det høres ut som, eller er det passe med plass på skjermen? 6007205[/snapback] Det er 1024x768px oppløsning, akkurat som på iBook 14'. Alt blir bare litt mindre. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ber om at tråden holdes innenfor topic, altså net send eller alternativer til dette. Diskusjonen om størrelsen på iBook passer bedre her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå