Gå til innhold

Tips og tricks til Dell XPS 1710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Fish-:

 

har du fått estimert leveringsdato? min er utsatt MANGE ganger...bestilte den 11/6. estimert levering: 31/7

9037855[/snapback]

 

 

Kan du regne selv når den er ferdig? eller hvor ser du det? står ikke noe om det når jeg går inn og ser hvor langt de har kommet med den.

 

Jeg bestilte min 23 juni og den har ennå ikke blitt satt i produksjon. Har snakket med de utallige ganger også..

Lenke til kommentar
-Fish-:

 

har du fått estimert leveringsdato? min er utsatt MANGE ganger...bestilte den 11/6. estimert levering: 31/7

9037855[/snapback]

 

 

Kan du regne selv når den er ferdig? eller hvor ser du det? står ikke noe om det når jeg går inn og ser hvor langt de har kommet med den.

 

Jeg bestilte min 23 juni og den har ennå ikke blitt satt i produksjon. Har snakket med de utallige ganger også..

9038143[/snapback]

 

Du må være mye hardere med dem. Spør dem: "Hvorfor skal jeg gidde å fortsette å vente på gårsdagens teknologi i 1710 når det straks kommer ny teknologi? Det er totalt uaktuelt å betale så mye for en maskin du venter så lenge med"

 

Sier du det slik får du:

1. kanskje prutet

2. maskina levert snarest

 

Jeg hadde samme problemet, de utsatte xps'n. Jeg forklarte hvordan saken var og forlangte at de skulle få ut fingern. Jeg bestillte 28 juni og min xps kommer denne uken (skulle egentlig ikke komme før slutten av juli)

Endret av LazyBone
Lenke til kommentar

Ja, faen kanskje jeg skal være det da, litt streng altså.

 

Hun jeg har som selger, hørtes så forbanna fin ut på telefonen, så derfor har jeg ikke vært det til nå:D

 

Men nå er det en mann som har tatt over på grunn av at hun er på ferie, så det går det:) Skal ringe dem i morgen.

Lenke til kommentar

Når jeg skulle spille Trackmania i går, så styrte bilen seg litt av seg selv, og tenkte det bare var og restarte maskina, men det hjelpte ikke.

Så spilte jeg Driver i dag, og har akkurat samme problem! :dontgetit:

 

Noen som har hatt samme problem, og vett hvordan man kan fikse det?? Jævlig irriterenes :hrm:

Endret av Nilsemann2k
Lenke til kommentar

hm, noen her som vet hvordan jeg kan få fixsa 5 in 1 media drivern på høyre side, får bluescreen når jeg putter inn memory stick duo, plinger sann 10 ganger i sekundet, også blåskjerm. ringte support, de sa at jeg måtte ringe sanddisk siden det var 3djeparts-"hardware" eller hva han sa.

Lenke til kommentar
Er xps supporten via telefon på norsk?

9052873[/snapback]

 

 

kan trygt si den er irsk\engelsk.

 

Venter på bud med nytt drev.

 

Må være på samme adresse fra 9.00-16:30, mandag til fredag uten nærmere bestemt tid. Glemte å oppgi tlf nr denne gangen, men håper de som vanlig gir en times beskjed i forkant.

Endret av EG-s
Lenke til kommentar
Er xps supporten via telefon på norsk?

9052873[/snapback]

 

 

kan trygt si den er irsk\engelsk.

 

Venter på bud med nytt drev.

 

Må være på samme adresse fra 9.00-16:30, mandag til fredag uten nærmere bestemt tid. Glemte å oppgi tlf nr denne gangen, men håper de som vanlig gir en times beskjed i forkant.

9052998[/snapback]

Det skjønte jeg ikke helt :)

Lenke til kommentar

xps premium support er i irland etter det en skjønner.

 

Husk at det er et spesialnr hvis en ringer fra mobil, 81535043.

 

Så der må det gå på engelsk, samme med email support. ([email protected])

 

"vanlig" dell support på feks inspiron er på norsk...

 

Et eksempel:

 

Går du inn på norske dell support siden får du en webmal på norsk til å beskrive problemet.

 

Skriver du på norsk her, får en beskjed om å oversette noen dager senere.

 

Ikke den mest brukervennlige måten å drive support på.

Endret av EG-s
Lenke til kommentar

Jeg fikk XPSen min ca en uke etter jeg bestilte. Var impuls kjøp for den var på tilbud så gikk ut samme dag :p 16000kr med geforce go 7950gtx 512Mb, 2,16Ghz prossessor, 160gb hdd osv. Var ferdig produsert dagen etterpå, og ble sendt fra danmark da =) er storfornøyd me PCen så langt

Lenke til kommentar
Jeg fikk XPSen min ca en uke etter jeg bestilte. Var impuls kjøp for den var på tilbud så gikk ut samme dag :p 16000kr med geforce go 7950gtx 512Mb, 2,16Ghz prossessor, 160gb hdd osv. Var ferdig produsert dagen etterpå, og ble sendt fra danmark da =) er storfornøyd me PCen så langt

9081742[/snapback]

 

Så det vil si at det tok 6 dager fra den ble sendt til den kom til deg? hvor bor du? fikk beskjed om at den var sendt i dag. :!:

 

Ser nå at du bor på randaberg, håper det ikke tar så lang tid til meg. bor i trondheim.

Endret av amess
Lenke til kommentar

Nyttig tips for å få det innebygde Intel 3945ABG Wireless til å kjøre med CentOS 5:

(Googla en del for å finne denne fiksen)

 

http://www.linickx.com/blog/archives/291/i...rd-on-centos-5/

 

Intel 3945ABG Wireless / WiFi Card on CentOS 5

Share This ! Share This - Tags: centos, rhel, wbel, redhat, how to ---

 

I’ve taken to using CentOS on my servers, and fedora on my Laptop. New job, means new laptop, and to avoid fedora update hell, I thought I’d try CentOS on my laptop.

 

All seems good other than my wifi card not being detected, and for some reason googling for “centos 5 intel 3945” didn’t provide a working anserwer, actually I found the answer by googling for “supplementary disk centos 5” which finds this thread that says…

 

Install dag’s repo (this rpm), and then install dkms-ipw3945 (yum will pick up the dependancies)

 

yum install dkms-ipw3945

 

Next enable network manager…

 

chkconfig --level 245 NetworkManager on

chkconfig --level 245 NetworkManagerDispatcher on

 

reboot (seriously) and when you next log in you’ll get a little icon in you system tray where you can manage your WiFi :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk XPSen min ca en uke etter jeg bestilte. Var impuls kjøp for den var på tilbud så gikk ut samme dag :p 16000kr med geforce go 7950gtx 512Mb, 2,16Ghz prossessor, 160gb hdd osv. Var ferdig produsert dagen etterpå, og ble sendt fra danmark da =) er storfornøyd me PCen så langt

9081742[/snapback]

 

Så det vil si at det tok 6 dager fra den ble sendt til den kom til deg? hvor bor du? fikk beskjed om at den var sendt i dag. :!:

 

Ser nå at du bor på randaberg, håper det ikke tar så lang tid til meg. bor i trondheim.

9091869[/snapback]

 

Når jeg sjekka trackinga var den først en eller annen random plass i DK i 2 dager, så i københavn i 2 dager, så kom den til oslo så til stavanger på de 2 siste dagene

Lenke til kommentar
-Fish-:

 

har du fått estimert leveringsdato? min er utsatt MANGE ganger...bestilte den 11/6. estimert levering: 31/7

9037855[/snapback]

 

Bestillingsdato: 07/18/2007

Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 08/10/2007

 

Begynner å bli/har blitt mektig irritert av å vente SÅ J****** lenge på en forbanna PC. :realmad::wallbash:

 

Jeg ringte og bestilte egentlig den 13.07, men selgeren min var syk så han sendte inn bestillingen først den 18.

Når jeg ringte sa han at leveringen tar noe mellom 7-10 arbeidsdager, men jeg må altså vente 22. Ringte inn til Dell idag, og de sa at de skulle ringe meg tilbake på mandag for å gi meg litt mer info om leveringen. :mad:

 

Order Statusen er fortsatt på "produksjon ikke startet". Dell mangeler noen deler tror jeg.

 

Hva bør/kan jeg gjøre?

Bør jeg ringe til Dell igjen og sette et ultimatum. Som f. eks. at enten så er PC'en her til Mandag, eller så krever jeg avslag på prisen(eventuelt graits oppgradering). Hvis ikke så trekker jeg tilbake kjøpet.

:hmm:

Lenke til kommentar

har brukt to mnd for å få tilsendt nytt dvd drev.

 

for to uker siden ble de endelig enig om å sende nytt, men har en hørt noe? nei.

 

"gi en adresse du er på, mandag til fredag, 9:00 til 16:30"

 

Hvis en spør, får en beskjed om at ny vare er godkjent. Vet ikke om de har forsøkt levert, men denne premium servicen er ikke alltid bra.

 

Skifte skjerm på stedet gjør de raskt, men å sende et drev tar evigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...