Gå til innhold

Tips og tricks til Dell XPS 1710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk det  var det jeg ville høre da får jeg teste å spille noen harde runder i ETQW betaen, får håpe det blir knall. CRT har alltid vært min beste venn.:E

8911960[/snapback]

 

hvilke innstillinger klarer du å kjøre quake4 på?

8942875[/snapback]

 

hm hakke spillt noe quake4 på xpsen, men i enemy territory: quakewars kjører jeg alt på high, uten aa=off i 800x600 med 100 hz på crt skjermen, ligger vell alltid over 100 i fps. dette er online.

Lenke til kommentar

Har oppstått en veldig snodi problem på min xps. Når jeg skroller på nettsider så kommer det en slags pipe/knirke lyd på pcn. Ikke fra musa, og bare når jeg skroller opp og ned på internett sider.

Ikkeno høy lyd men nok til at det er irriterende.

Mystisk sak dette, noen som vet hva eller hvorfor?

Lenke til kommentar
Har oppstått en veldig snodi problem på min xps. Når jeg skroller på nettsider så kommer det en slags pipe/knirke lyd på pcn. Ikke fra musa, og bare når jeg skroller opp og ned på internett sider.

Ikkeno høy lyd men nok til at det er irriterende.

Mystisk sak dette, noen som vet hva eller hvorfor?

8979269[/snapback]

Jeg vet at det er harddisken, men jeg vet ikke hvorfor =)

Lenke til kommentar

Nå er jeg sånn passe lei av XPSen min, har hatt den i omtrent ett år nå, og inntil for en måned ca funket den veldig fint..

 

Men så kom problemene, leverte den til onkelen min sitt datafirma, og de fant ut at det var harddisken og skjermkortet som sviktet.. Dette ble byttet, men nå så vil ikke maskinen kjøre WoW engang! Har prøvd å lasta ned nye drivere, og DirectX 9.0c (fordi jeg får feilmelding om at det ikke er oppdatert)..

 

 

I tillegg ser jeg blå pixler på mørke internettsider, selv om det ikke er døde piksler..

Lenke til kommentar

NÅ begynner jeg å tvile sterkt på DELL. dette har vel ikke noe med topic å gjøre, men må bare få det ut her blant XPS forståsegpåere. :) bestilte min XPSm1710 11/06-2007 og den er ENNÅ ikke satt til produksjon! har noen her hatt lignende problemer? har ringt utallige ganger til DELL...fikk ene gangen frem at de manglet sekken jeg hadde bestilt med den, så jeg fjernet sekkern fra ordren. SÅ, fikk jeg en uke senere vite at de ikke hadde harddisken heller. tror jeg må vurdere et annet merke om den ikke er satt til produksjon før helga.

Lenke til kommentar
dere som har xps, hvordan kjører den wow? f.eks i store instancer?

8942898[/snapback]

 

Kjører Wow med 1920x1280 elns, med alt på fult, 32bit 4aa osv. Har også masse addons, det kjører helt glatt midt i IF ivertfall, har ikke fått testa i raid enda, men regner med det går glatt. Grafikken på WoW er nydelig i forhold til hva den var på min gamle pc :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...