Oternakn Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jo dette har med dellen å gjøre... vist dere leste hva jeg skrev så ble 1g tadd vekk i bios til systemet.. jeg har vista x64 på min stasjonere med 4g. så jeg vet va jeg prater om. og xp ville funnet 3.4gb ikke bare 3gb vist det var xp som var problemet. Ingen andre med 4gb som har opplevd dette?? Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 hm det kan jo ikke stemme da at xpsen tar 1 gb ram selv, jeg har jo 2 gb ram på min og xp viser at jeg har 2 gb ram. Lenke til kommentar
Oternakn Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg bruker np vista x32, siden xps faktisk ikke støtter x64 Det rare er at det er ikke i Vista det blir tatt vekk, men i bios, det står 4bg ram, satt av 1gb til systemet Fatter ikke dette, skal ringe til dell å høre med en tekniker der Endret 12. juni 2007 av Oternakn Lenke til kommentar
Rednax Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei! Er ny her, så er mulig jeg ikke har skjønt forskjellen på "svar", "new topic" osv..men det får våge seg. Har nylig bstilt en XPS som jeg spesifikt ba om å få i rød utgave, men fikk til svar at den bare leveres i sort. stemmer dette? Lenke til kommentar
them33p Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 vel, har hvertfall ikke sett noe valg for dette på nettbutikken dems, selv, fikk jeg min xps i svart, men altså, de lysene er nok hvis du vil bli sett Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Prøver å forandre lysfarge .Men etter å ha gjort det i Bios så havner jeg alltid tilbake på rødt..hehe.. Noen som klarer å bytte farge? Vil ha blå nå Lenke til kommentar
them33p Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 åpne opp QuickSet, så klikker du på system, deretter på Gaming Options, der får du opp instillingene til lysene Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 XPS med rødt deksel kan man bare få i usa etter det jeg vet. Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 åpne opp QuickSet, så klikker du på system, deretter på Gaming Options, der får du opp instillingene til lysene 8859311[/snapback] Genialt...takk Lenke til kommentar
Rednax Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 ja, vi får satse på at lysene er blikkfang nok. BLÆÆÆÆ, XPS`en er enda ikke satt til produsjon, bestilte den jo på mandag. er det mulig. :s jaja, da har man noe å glede seg til i jula. Lenke til kommentar
them33p Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 De var ganske rask igang med min maskin, alle programmene som fulgte med, ble installert dagen etter jeg bestilte den, men den brukte jo 2 uker på å bli sendt :/ Lenke til kommentar
Rednax Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 fikk du den sånn noenlunde til estimert dato da? det står at den skal være her den 25. men jeg tror ikke noe på at den er her til da. Lenke til kommentar
Undified Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 fikk du den sånn noenlunde til estimert dato da? det står at den skal være her den 25. men jeg tror ikke noe på at den er her til da. 8861528[/snapback] På min sto det den 19, men jeg fikk den 2 uker før. Det var lurt å ringe inn en klage på lang leveringstid. Lenke til kommentar
Undified Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 litt Offtopic: Er det noen som har testet xpsen sin med spillet supreme commander? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 litt Offtopic: Er det noen som har testet xpsen sin med spillet supreme commander? 8867722[/snapback] Ja, senest igår. Funker meget bra! AKIRA Lenke til kommentar
Undified Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 litt Offtopic: Er det noen som har testet xpsen sin med spillet supreme commander? 8867722[/snapback] Ja, senest igår. Funker meget bra! AKIRA 8868029[/snapback] Takk for svar. Det var det jeg ville høre Er det mulig å spille i native oppløsning? altså 1920x1200 Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 ser ikke ut som den "premium" xps supporten er alt den skal være. Fikk byttet lcd skjerm rimelig raskt, men et dvd drev som ikke fungerer normalt under vista er vel et problem for dem. Over en måned og to tlf samtaler, samt 4 ubesvarte emails senere har en ennå samme problem. Irriterende å restarte maskinen flere ganger for at den skal gjenkjenne en tom dvd. 9 av 10 ganger forsvinner drevet fra device manager når en setter inn tom dvd. reinstall av vista løser problemet midlertidig, men siden det er umulig å vite hvilket program eller ms oppdatering som er årsaken kommer en ikke langt. google vista og TSST TS-L632D så er det flere som har samme problem, men dell nekter å hjelpe. Blir gitt et nummer til "software" som ikke virker. Lenke til kommentar
them33p Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 tror det er en feil med prosessoren min, vet noen om et program som kan sjekke cpu helse evt? den har vært på samme belastning siden jeg fikk den, altså 35% hele tiden, noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå