Rikkely Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Prøv Dells drivere 8721869[/snapback] Jeg har prøvd de også =( Lenke til kommentar
Oternakn Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei jeg lurte på om jeg kunne bytte minnet som er i maskinen med disse http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:699141;c:102767 eller http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:830986;c:102767 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Thyrfing, har du tenkt å innstallere det? Synes det er mye raskere enn XP. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Thyrfing, har du tenkt å innstallere det? Synes det er mye raskere enn XP. 8731652[/snapback] Jeg bruker en del autocad, archicad og inventor og det støttes bare av windows, gidder heller ikke ha dualboot. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jo, jeg er avhengig av en del windowsprogrammer selv som Photoshop og Painter. Og så er jeg jo glad i å spille! Men bruker Linux til de andre tingene. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 da holder jeg meg heller til et os:) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Næ, liker Linux så langt. Håper på at de programmene blir sluppet på Linux før eller senere, eller at det går greit å kjøre dem via wine. Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 På schenker sin side står det at PC'en min kommer: 01/06/07 Og på dell står det: 07/06/07 Hvem har rett? Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 shenker ofc. dem som har pakken sist? Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 TAKK! Det var det svare jeg ville ha Da får jeg min kjære M1710 på Fredag! Lenke til kommentar
them33p Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) skulle ha fått den i dag av dell, men den ble 1 dag forsinka! :/ heldigvis kom jeg ikke opp i noe i muntlig eksamen denne runden, så jeg har fri til neste mandag! blir testing av pc'en da! EDiT: Da har pc'en kommet til jobben! Skal hente den klokka 13:00, fy som jeg gleder meg!! Endret 31. mai 2007 av them33p Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 skulle ha fått den i dag av dell, men den ble 1 dag forsinka! :/ heldigvis kom jeg ikke opp i noe i muntlig eksamen denne runden, så jeg har fri til neste mandag! blir testing av pc'en da! EDiT: Da har pc'en kommet til jobben! Skal hente den klokka 13:00, fy som jeg gleder meg!! 8744234[/snapback] Fikk du din på den datoen Schenker ga deg? Lenke til kommentar
them33p Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Aner egentlig ikke, fikk aldri gått inn på ordrestatus, men fikk vite at jeg ville få den den 30 på mail, så ringte de og sa den hadde blitt sendt feil sted, og ventes 31, altså i dag.. og da fikk jeg den er storfornøyd! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Oternakn: Det skal nok gå helt fint. Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Nå har jeg fått min dell xps m1710, med vista home premium.. Men jeg vil ikke ha vista, så jeg skal innstallere Windows XP Media center. Fordi jeg greier ikke å spille nesten noe spill på vista driten. Hva skal jeg gjøre så? Jeg vet jeg skal sette in Media center CD’en.. - Men skal jeg innstallere med engang det kommer opp, eller skal jeg reboote og starte CD’en fra bootmenyen? - Og hvilken partisjon skal jeg innstallere på? OS( C: ) Eller Recovery (D: )? - Også vil jeg bare ha en partisjon J Hvordan skal jeg fikse det? - Og når jeg har innstallert XP - Er det bare så innstallere alle CD’ene jeg fikk med fra dell, BORTSETT fra Windows Vista CD’en? Så har jeg min M1710 Akkurat sånn den var da jeg fikk den, bortsett fra jeg ikke har Vista driten? Er litt redd for å drite meg ut, siden den er helt ny Så derfor henvender jeg meg til proffene - altså dere Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Nå har jeg fått min dell xps m1710, med vista home premium.. Men jeg vil ikke ha vista, så jeg skal innstallere Windows XP Media center. Fordi jeg greier ikke å spille nesten noe spill på vista driten.Hva skal jeg gjøre så? Jeg vet jeg skal sette in Media center CD’en.. - Men skal jeg innstallere med engang det kommer opp, eller skal jeg reboote og starte CD’en fra bootmenyen? - Og hvilken partisjon skal jeg innstallere på? OS( C: ) Eller Recovery (D: )? - Også vil jeg bare ha en partisjon J Hvordan skal jeg fikse det? - Og når jeg har innstallert XP - Er det bare så innstallere alle CD’ene jeg fikk med fra dell, BORTSETT fra Windows Vista CD’en? Så har jeg min M1710 Akkurat sånn den var da jeg fikk den, bortsett fra jeg ikke har Vista driten? Er litt redd for å drite meg ut, siden den er helt ny Så derfor henvender jeg meg til proffene - altså dere 8767565[/snapback] cden fra bootmenyen C: installere du på seff det du kan gjøre da er å slette C: også deler du den på 2, så du får en enda en partisjon?(bare partisjon J:?) jepp alle driverne ligger der, ekke sikker på om de cdene du fikk fra dell med driverer er oppdatert fra sist oppdatering men du kan jo også laste dem ned fra www.dell.no skal ikke drite deg ut på det nei, du finner også en liten partisjon som heter mediadirect hvis du sletter den så sletter du mediadirect , jeg fikk ikke noen recovery. Endret 2. juni 2007 av Thyrfing17 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det første jeg gjorde da jeg fikk min XPS var å formatere harddisken og legge inn Windows på nytt. Du putter i XP cd'en restarter velger å boote fra cd, velger hvilke partisjoner du har og vips, så har du en fersk XP-innstallasjon. Driverne laster du ned fra dell.no så har du de nyeste. Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Skal jeg laste ned alle driverne? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 De du trenger. Du kan jo selvfølgelig bruke de driverne du finner på cd'ene fra Dell, men du får nok mest ut av pc'en ved å innstallere de nyeste driverne. Til sammenligning oppnådde jeg en tre ganger så høy 3dmark score etter å ha innstallert den nyeste skjermkortdriveren sammenlignet med den som var på cd'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå