Thyrfing Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 nice, hva var navnet på den gamle skjermen din?, kom dem hjem til deg og byttet den? Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Den gamle skjermen var en Samsung-skjerm. Jeg ringte inn til support på tirsdag kveld. Torsdag ettermiddag kom det en tekniker hjem og byttet skjermen. En ting skal Dell ha - de har en meget god support. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 hm, jeg sitter på en sharp skjerm, skulle det være noe feil med den? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 vet ikke om sharp skjermen, men denne samsungen sec3155 var skikkelig møkk. Den burde aldri ha blitt montert på bærbaren. lyslekkasje og trykkpunkter. På helt hvit bakgrunn lignet det på skitten snø. Men lg philips lpl000 er veldig bra, ennå en stripe nederst men dette må være pga av selve maskinen siden mange har rapportert dette. Hvilken lcd en får har en ingen kontroll på. En har heller ikke kontroll på hvilken ny lcd teknikker kommer med, er en uheldig er det en ny sec3155. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Når jeg bruker noen program på vista, og CnC3 (i XP) så flimrer skjermen i ny og ne...skikkelig plage. er det sw feil eller er det skjermfeil? Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvis jeg kjøper maskina nå? Hvilken skjerm for jeg med da? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har også mørke områder på skjermen min. Det er værst i hjørnene, men jeg ser også en mørk strek langs hele nedsiden på skjermen. Hva skal jeg si til support for at de skal komme hit og skifte skjerm? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Bare si at du har: "pressure points in the corners, resulting in dark areas on the screen" Nevn mørk linje, samt lyslekkasje. Endret 5. mai 2007 av EG-s Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kanskje ikke så lurt å spørre etter en konkret skjerm. Fokuser på problemet og ikke løsningen. I motsatt fall vil de fort skjønne at du har lest om dette på forhånd. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) hm, vet ikke om det. Kan nevne at han har undersøkt på nettet, notebookforums.com, at lg philips skjermen ikke har disse punktene. Men først bør sjekke i everest for hvilken skjerm en har nå. Endret 5. mai 2007 av EG-s Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) *slettet* Endret 5. mai 2007 av Thyrfing17 Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Slik så ikke mitt bilde ut når jeg tok screen print. Bildet var over alt...er dette en hardware feil på skjermen/grafikkortet? Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 eneste jeg er 100 % sikker på er at det er skjermkortetet, mulig det blir for varm, har du klokket det?, fikk sann når jeg klokket mitt gamle 6800 gt på min stasjonære. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har ikke klokket mitt kort nei... Lenke til kommentar
them33p Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har drivd å sett på en dell xps m1710 eneste jeg lurer på om det er mulig å få en disk på 7200rpm på Denne? Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) jepp, jeg har 100 gb 7200 rpm, bare å si ifra når man bestiller via telefon:) dell har sinnsyk bra service tror ikke man kan få noe bedre:P Endret 7. mai 2007 av Thyrfing17 Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 jeg fikk ikke de spesifikasjonene jeg skulle hatt når jeg bestillte pc`n for ca 4mnd siden(3 års service samt completecare, 100gb 7200rpm isteden for 120gb 5400rpm, bluetooth, trådløs mus, galt operativ system osv..) enda ikke fått orden i sakene fra dell sin side, aldri tilbakemelding, må alltids ringe opp igjen etter 1 uke da de skulle "ringer om 5 minutt).. sendt klage, mailet ringt meg halvt ihjel.., ringt å snakket med kundeoppfølging osv osv.. men alt ender på kundebehandler man kjøper maskinen fra og hun er aldri på jobb virker det som, og vikar har de tydeligvis ikke hørt om. ikke vet jeg... så jeg har vært veldig uheldig å må melde at jeg er totalt skuffet å misfornøyd med servicen jeg skulle hatt.. frister ikke å kjøpe en ny maskin derfra igjen.. som jeg faktisk trenger. Lenke til kommentar
them33p Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 hørtes ut som du har vært veldig uheldig da. men jeg snakket med dell i dag, de kunne gi disker opp til 10,000rpm etter hva han jeg snakket med. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Fikk selv feil OS, men godtok det og dreit i det Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 hm, jeg er så fornøyd med servicen jeg fikk av dell, at jeg kommer klart til å kjøpe meg pc derifra igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå