Thyrfing Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg synes den ikke er stor og tung:D for min del er den ultraportabel, har den med på skolen hverdag. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg synes den ikke er stor og tung:D for min del er den ultraportabel, har den med på skolen hverdag. Du kan si mye fint om den, men ultraportabel er den IKKE Med mindre du er 2.20 høy og veier 300 kg. Da blir den kanskje proposjonalt mindre Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Den er stor og tung og gjør seg heller dårlig på et konferansebord i jobbsammenheng. Men som desktoperstatter finnes det ikke bedre å få kjøpt til samme pris. At den er tung skyldes heftig innmat og en meget god konstruksjon. Du er over gjennomsnittet sterk dersom du makter å trykke lokket inn å lage flimmer i skjermen Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg har bestemt meg for en slik XPS maskin som erstatter for min stasjonære, men det blir ikke før neste generasjon med større prosessor og dirx10 kort, som sannsynligvis ikke kommer før etter sommern Lenke til kommentar
- Fear - Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 XPS bør også inneha numerisk (full størrelse) tastatur slik regnskapet ikke tar evigheter å føre inn! Dessuten burde de levert med norsk vista og en norsk servicetekniker med peiling på xps. man selger ikke premiumvarer uten premium service! Enhver gamingtulling ønsker også å ha et bilde av sitt eget tryne på lokket istedenfor metalldesign , fleksibilitet er i hvertfall ønskelig. Dessuten burde denne tråden være obligatorisk lesestoff for alle dell ansatte. den nærmer jeg snart et leksikon i størrelse og saklig innhold :!: Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 neida, den er ikke ultraportabel bare tulla, xps er jo min desktop erstatter og fungerer utmerket, noen her som MED xps som vet hva jeg bør bruke for å ta bort støv fra skjermen, prøvde jiff våtkluter, men da ble det skjollete osv:S Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jiff har stoffer som ødelegge det glossylaget og tror ikke LCD skjermen har så godt av det. Vann og klut skal gå, men og LCD vaskemiddel. Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 En våt klut og papir til å tørke av er godt nok i de aller fleste tilfeller. Lenke til kommentar
tomro Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dessuten burde de levert med norsk vista og en norsk servicetekniker med peiling på xps. man selger ikke premiumvarer uten premium service! Du har jo egen XPS service. Den gangen jeg måtte ha nytt tastatur så syns jeg i allefall at jeg fikk veldig god service. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 servicen er engelsk email, eller engelsk på tlf. Siden det nummeret kan være kostbart på tellerskritt, er det billigere å ringe dell standard nummer og få dem til å sette en over. Noe en har hørt. Serviceteknikker fra infocare Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Tlf nr til XPS support er faktisk et norsk 800 nr, selv om du snakker med en fyr i USA eller Irland (på engelsk). Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) det har kommet nye skjermkort drivere og ny bios oppdatering på www.dell.no også går man på download, skjermkort driverne fungerer knall, bios oppdateringen er latterlig enkel å installere man trykker ok 2 ganger også rebooter xpsen oppdaterer seg selv på 20 sek også kommer du inn i windows igjen. edit: bare for 7950 gtx skjermkortet. Endret 17. april 2007 av Thyrfing17 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Skjermkort oppdateringen var bare for 7950 GTX. For de før det er siste oppdatering Juni ifjor. AKIRA Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 det har kommet nye skjermkort drivere og ny bios oppdatering på www.dell.no også går man på download, skjermkort driverne fungerer knall, bios oppdateringen er latterlig enkel å installere man trykker ok 2 ganger også rebooter xpsen oppdaterer seg selv på 20 sek også kommer du inn i windows igjen. 8405469[/snapback] Merkbar ytelses forskjell i spill? André Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hm, jeg synes nå at jeg merker litt ytelses forskjell i callofduty2 som jeg spiller da. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Skjermkort oppdateringen var bare for 7950 GTX. For de før det er siste oppdatering Juni ifjor. AKIRA 8406117[/snapback] ah sorry da var det vekk bare for 7950 gtx da. Lenke til kommentar
rmiu85 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dæven...idag får jeg maskinen ..faen som jeg gleder meg ass..kosta meg flesk men tipper på at det er verdt det:D Lenke til kommentar
rmiu85 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei! Fikk Xps'en for to dager siden.Har ett spørsmål..får sånn svartaktig farge ..på nederst høyre hjørne og venstre hjørne,har noen av dere de samme problemene....? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei!Fikk Xps'en for to dager siden.Har ett spørsmål..får sånn svartaktig farge ..på nederst høyre hjørne og venstre hjørne,har noen av dere de samme problemene....? 8434738[/snapback] Det er trykkpunkter på skjermen, erfarte det samme før lcd skjermen ble skiftet. 90% sikker at du har en samsung sec 3155 lcd, sjekk dette i everest. Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Pokker. Jeg har visst det samme problemet selv. Sjekket i Everest og jeg har også Samsung-skjermen. Fikk du byttet skjermen på grunn av dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå