Gå til innhold

Tips og tricks til Dell XPS 1710

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes den ikke er stor og tung:D for min del er den ultraportabel, har den med på skolen hverdag.:D

Du kan si mye fint om den, men ultraportabel er den IKKE :cool:

Med mindre du er 2.20 høy og veier 300 kg. ;) Da blir den kanskje proposjonalt mindre ;)

Lenke til kommentar

Den er stor og tung og gjør seg heller dårlig på et konferansebord i jobbsammenheng.

Men som desktoperstatter finnes det ikke bedre å få kjøpt til samme pris. At den er tung skyldes heftig innmat og en meget god konstruksjon. Du er over gjennomsnittet sterk dersom du makter å trykke lokket inn å lage flimmer i skjermen :)

Lenke til kommentar

XPS bør også inneha numerisk (full størrelse) tastatur slik regnskapet ikke tar evigheter å føre inn!

Dessuten burde de levert med norsk vista og en norsk servicetekniker med peiling på xps. man selger ikke premiumvarer uten premium service!

Enhver gamingtulling ønsker også å ha et bilde av sitt eget tryne på lokket istedenfor metalldesign :hmm:, fleksibilitet er i hvertfall ønskelig. :cool:

Dessuten burde denne tråden være obligatorisk lesestoff for alle dell ansatte. den nærmer jeg snart et leksikon i størrelse og saklig innhold :!:

Lenke til kommentar
Dessuten burde de levert med norsk vista og en norsk servicetekniker med peiling på xps. man selger ikke premiumvarer uten premium service!

Du har jo egen XPS service. Den gangen jeg måtte ha nytt tastatur så syns jeg i allefall at jeg fikk veldig god service.

Lenke til kommentar

servicen er engelsk email, eller engelsk på tlf.

Siden det nummeret kan være kostbart på tellerskritt, er det billigere å ringe dell standard nummer og få dem til å sette en over.

Noe en har hørt.

Serviceteknikker fra infocare

Lenke til kommentar

det har kommet nye skjermkort drivere og ny bios oppdatering på www.dell.no også går man på download, skjermkort driverne fungerer knall, bios oppdateringen er latterlig enkel å installere man trykker ok 2 ganger også rebooter xpsen oppdaterer seg selv på 20 sek også kommer du inn i windows igjen.

edit: bare for 7950 gtx skjermkortet.

Endret av Thyrfing17
Lenke til kommentar
det har kommet nye skjermkort drivere og ny bios oppdatering på www.dell.no også går man på download, skjermkort driverne fungerer knall, bios oppdateringen er latterlig enkel å installere man trykker ok 2 ganger også rebooter xpsen oppdaterer seg selv på 20 sek også kommer du inn i windows igjen.

8405469[/snapback]

Merkbar ytelses forskjell i spill?

André

Lenke til kommentar
Hei!

Fikk Xps'en for to dager siden.Har ett spørsmål..får sånn svartaktig farge ..på nederst høyre hjørne og venstre hjørne,har noen av dere de samme problemene....?

8434738[/snapback]

Det er trykkpunkter på skjermen, erfarte det samme før lcd skjermen ble skiftet.

90% sikker at du har en samsung sec 3155 lcd, sjekk dette i everest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...