And.rs Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hvilket anti-virus program anbefaler folket her inne å bruke? Endret 8. april 2007 av ReSSaA Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Veldig fornøyd med Kaspersky for antivirus, og Spamfighter til antispam på outlook. AKIRA Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 jeg har brukt avast antivirus som er gratis ganske lenge og er veldig førnøyd med det. ellers finnes det nod32 som er veldig bra også. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Takker! Da prøver jeg meg litt frem med de over. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 nod32 er sjefs.. lite ressurser å hører knapt aldri noe til den. Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg bruker Avast som antivirusprogram og er godt fornøyd. Bruker også Spybot og Ad-Aware for å fjerne spyware som er et større problem enn virus. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ser det er mange som bruker Avast her. Har prøvd det før, men føler at det bruker mye ressurser for å søke. Men ellers er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har brukt avast! selv, og er veldig fornøyd. Men hater å måtte drive å sende etter slik kode for å bruke gratisversjonen. Derfor bruker jeg nå, NOD32. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 AVG Anti-Virus Free Edition v.7.5: http://free.grisoft.com/doc/downloads-free...v/lng/us/tpl/v5 Bruker denne på alle windowsmaskinene mine. Installerer denne hos venner og familie også. Har ikke hørt noen klager. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 ny skjerm og null lyslekkasje nederst og på midten. Er fortsatt en stripe nederst, men den er svakere transparent istedet for mørk skyggeaktig. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 ny skjerm og null lyslekkasje nederst og på midten. Er fortsatt en stripe nederst, men den er svakere transparent istedet for mørk skyggeaktig. 8347676[/snapback] Hvordan fikk du til det? De gutta jeg prater med skjønte ikke hva jeg snakket om. Jeg snakker OK engelsk, og forklarte at "the backlight bleeds through in varying degrees on the display"... De begynte å fortelle meg hvordan jeg justerte lysstyrken :!: Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Tok et par bilder av skjermen og sendte av gårde en email. Etter å ha oversatt til engelsk ble personen enig om å sende teknikker. Tok vel et par email iløpet av noen timer, så raskt nok. Eneste problemet var at de kjente vel ikke til helligdagene, så det kom litt brått på når skjermen var på døren. Disse xps folkene holder til i irland etter en skjønner. ingen mørke trykkpunkter i hjørnene heller, sålangt ser skjermen bedre ut. Endret 10. april 2007 av EG-s Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei Når kommer xps 1710 med 8800 dirx10 kort? Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Når kommer xps 1710 med 8800 dirx10 kort? We Could Tell You But Then We'd Have To Kill You Seriøst - Tror ikke en gang DELL vet det ennå. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Tipper det blir en helt ny modell. Og jeg er ganske moden for en slik nå. Ønsker til neste XPS: Raskere CPU, ny HK platform osv er tatt for gitt. Dette er mer detaljer som er erfart gjennom bruk. Dx 10 skjermkort. Bedre plassering av høytalere. Bedre subwoofer. Bedre kvalitet på skjermen (farge og lysstyrke er ikke lik over hele flaten fra hvor man ser fra...uansett vinkel!). Blueray/HD-DVD (vet de har en av disse allerede, fint å kunne velge). Vista etter SP 1. Innebygget webcam og mikrofon. DVI og HDMI. SIM kort slott for 3G bruk. 108 mb Wlan støtte Ekstern Sata slott og PCI-E for eksternt skjermkort. XPS serien skal være det ypperste og ha funksjoner som stiller alle andre maskiner i skyggen. Derfor kan listen over være litt "over the top". Men det er det XPS skal være.... AKIRA Lenke til kommentar
- Fear - Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 directx10 på xps m1710: Spurte selv på salgschatten og fikk til svar ca. august/september. Sannsynligvis levering av santa rosa samtidig og ny generasjon/design av denne m1710. Selger understreket imidlertid at dette ikke var basert på konkret info og bare var tipping fra hans side Uansett sikkert ikke galt å anta at neste m1710 generasjon kommer rett over sommerferien (ut fra tidligere lanseringstidspunkt). Til skolestart kanskje? Stikkord: patience! Har selv en pc nå med sviktende lydkort, harddisk, batteri og strømforsyning og begynner å bli mektig lei. Og ja, det er en whitebox maskin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har selv en pc nå med sviktende lydkort, harddisk, batteri og strømforsyning og begynner å bli mektig lei. Og ja, det er en whitebox maskin. 8357842[/snapback] Haha, har samme problem selv. Ja, jeg har også en Whitebox-maskin. Vurderer XPS, men vil gjerne at noen forteller meg hvordan den er designmessig (har ikke lest tråden enda)? Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Haha, har samme problem selv. Ja, jeg har også en Whitebox-maskin. Vurderer XPS, men vil gjerne at noen forteller meg hvordan den er designmessig (har ikke lest tråden enda)? Den er TOP OF THE LINE. Men alle som ser den klager over at den er STOR. Den er faktisk veldig stor og tung. Det er jo en 17" widescreen skjerm på den. Og den er spekket med kule ting som gjør den tung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå