angry_norwegian Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Dette er forresten (en av) portreplikatoren(e) man får til m1710: Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som vet hvordan man kan få compositt til å funke på XPSen...min tv har ikke s-video(ikke jeg som kjøpte den) og jeg får bare svart hvitt via compositt...men NVIDIA kunne før jukse med signalene det får ikke jeg til lenger....tips? Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som vet hvordan man kan få compositt til å funke på XPSen...min tv har ikke s-video(ikke jeg som kjøpte den) og jeg får bare svart hvitt via compositt...men NVIDIA kunne før jukse med signalene det får ikke jeg til lenger....tips? 8036436[/snapback] Heisann, du har PAL-B og ikkje NTSC? I driveren altså.. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Da har jeg ogsaa bestillt en sprakende ny XPS til 23.000 kr. Kjente nesten adrenalinet sprute gjennom kroppen da jeg trykket paa kjoep knappen... :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor XPS m1710 (evalue N02XP6) Antall 1 Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T7400 (2,16 GHz, 4 MB L2-buffer, 667 MHz systembuss), Ekte Windows Vista™ Home Premium (Engelskt) Enhetspris Inkl. mva. 22,798.75 kr Katalognummer: 2323 N02XP6 Base Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T7400 (2,16 GHz, 4 MB L2-buffer, 667 MHz systembuss) Microsoft® Operativsystem Ekte Windows Vista™ Home Premium (Engelskt) Minne 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024) Tastatur Single Pointing Internal Keyboard (Norwegian) - (QWERTY) Grafikkort 512 MB DDR3 nVidia® GeForce™ Go 7950 GTX grafikkort Harddisk 160 GB (5400 rpm) SATA-harddisk Mus Dell Optical Scroll Premium Mouse Modem 56.6k V.92-kompatibelt modem og adapter Optiske enheter Fast, innebygd 8X DVD+/-RW-stasjon inkludert programvare Trådløst nettverkskort Intel® Pro 3945 trådløs 802.11a/b/g Mini PCI trådløst LAN-kort for Core 2 Duo-prosessorer Fraktdokumenter System Documentation Gedis Bundle XPS Performance N02XP6 Microsoft® programvare Microsoft® Works 8.5 (ingen officeprogram) Standard Garanti 2Y NBD (Next Business Day) On-site Garantioppgraderinger Premium XPS Service, 2 Year (incl. Gaming and On-Site Support) Antivirus No Security/Anti-Virus Protection Strømkabel 130 W AC-adapter Bluetooth Dell 350 trådløs Bluetooth 2.0-modul (opptil 3Mbps) med Enhanced Data Rate, for Vista Digital Photography Corel® Snapfire™ Plus - fullversjon(Engelskt) Bestillingsinformation Bestilling av Inspiron - Norge Hovedbatteri Primært 9-celle 80 WHr batteri Bærevesker Inspiron™ XPS Gen 2 nylon ryggsekk Spar penger Rabatt 200 inkl. MVA Systemmedia Inspiron Resource DVD - Vista (Diagnostics & Drivers) Adobe Reader Adobe Reader 8.5.8 - engelsk Dell Internet Order Dells Internett-bestilling. Skjermoppløsning 17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife® (Blank skjerm) TOTALT BELØP Inkl. mva.: 22,798.75 kr Kunne ikke bestille med tv tuner da den ikke er kompitabel med Vista enda. Saa da blir det aa kjoepe det i tillegg om noen uker. Er Tv tuneren som foelger med til Win XP ekstern eller intern? Da sjekket jeg nettopp statusen og overraskende nok er den ferdig produsert og klar for levering fra fabrikk! Hva skjer? Bestillte maskinen i gaar... Endret 28. februar 2007 av ReSSaA Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Når du først betaler så mye kan du vel legge i litt mere for et blu-ray drev? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Når du først betaler så mye kan du vel legge i litt mere for et blu-ray drev? 8043039[/snapback] Min mening er at aa kjoepe Blueray bare er dumt naa. AA betale 4 - 5000 kr for noe man ikke vet framtiden til er jeg ikke saa interissert i. Endret 28. februar 2007 av ReSSaA Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Kongerå maskin ReSSaA Lenke til kommentar
manlord Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har installert XP pro på nytt med en norsk XP pro cd jeg hadde liggende. Og brukte da nøkkelen til den som fulgte med maskinen min, det gikk fint. Men da får jeg ikke installert system software, fordi det støttes kun på engelsk. Og den finnes ikke i norsk versjon. Noen som har kommet rundt dette? Det ser heller ikke ut til at CPU scaling funker som det skal, den kjører på max hele tiden. Har dette noe med at jeg ikke har installert system software? Har installert intel mobile chipset. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg fikk en Dell XPS m1710 med følgende specs: Core 2 Duo Processor T7400 (2.16 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB) 17" WUXGA (1920 x 1200) 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024) 100GB (7,200 rpm) Inspiron XPS Gen 2 Nylon Backpack 512MB DDR3 nVidia GeForce Go 7950 GTX graphics Bluetooth Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-PCI Card I tillegg fikk jeg gratis frakt, portreplikator, 4 års garanti og 3 års CompleteCare multicover for totalt 18960,00 eks. mva., eller 23700,00 inkl. mva. Er dette en ok pris? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 fått den nå, og må innrømme at den er mer "harry" enn en ønsket. Men utvalget av 17"wuxga laptoper er vel lite, og under 16000kr inkludert 4 år på stedet service krymper det mer. ang xps ryggsekken så virker den veldig bra Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Her er et par bilder av hvordan XPS m1710 ser ut med et Inspiron snap-on cover: 8011764[/snapback] fått den nå, og må innrømme at den er mer "harry" enn en ønsket. Men utvalget av 17"wuxga laptoper er vel lite, og under 16000kr inkludert 4 år på stedet service krymper det mer. ang xps ryggsekken så virker den veldig bra 8044192[/snapback] Kjøp et quicksnap cover til inspiron 9400..tar ca. en uke og koster max 500 inkl. mva og frakt. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 får se på ebay etter noe. og den kom med en ren vista dvd, har formatert og installert vista igjen. Ser ikke ut som om den spurte om produktnøkkel ved reinstallere? + har noe partisjonproblemer i vista men men Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 får se på ebay etter noe. og den kom med en ren vista dvd, har formatert og installert vista igjen. Ser ikke ut som om den spurte om produktnøkkel ved reinstallere? + har noe partisjonproblemer i vista men men 8046238[/snapback] Quicksnap coveret kan du kjøpe direkte fra Dell. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Da har dell kommet med Vista også Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Noen som har den AverMedia USB MCE TVboksen? Prøvde å installere driveren som fulgte med, men når jeg går inn i Media Center og velger TV innstillinger så sier den ikke finner tvtuneren. Jeg har koblet tvtuneren til bærbare og tvtuneren til antenneledningen i veggen. Noen som har den tvboksen som er ett valg med XPS 1710 og fått dette til å funkere? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Noen som har den AverMedia USB MCE TVboksen? Prøvde å installere driveren som fulgte med, men når jeg går inn i Media Center og velger TV innstillinger så sier den ikke finner tvtuneren. Jeg har koblet tvtuneren til bærbare og tvtuneren til antenneledningen i veggen. Noen som har den tvboksen som er ett valg med XPS 1710 og fått dette til å funkere? 8059377[/snapback] Jepp, funker fint hos meg. Men jeg lastet ned driveren fra dell sine sider, ikke CD. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 tja, noen her som har installert vista på dell xps m1710en sin og kunne tatt noen 3dmark06 tester, eventuelt fortelle om dem har merket store ytelses forskjeller i spill, eller andre ting som kan være bra å vite, vurderer å installere vista men vil vite disse tingene først. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 bare dell som selger AverMedia USB MCE? pinnacle softwaren til pctv usb fungerer ikke i vista, og dualboot er utelukket grunnet mediadirect. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Skulle teste å spille en dvd på pc'n men det funka ikke. Sa at jeg ikke hadde dvd dekoder installert. Trodde det var pre installert. Men kanskje den er borte etter jeg bytte hdd og reinstallerte xp? Og hva er det som er på den media direct cdn? Har ikke gidda å installere det, siden jeg ikke bruker den der instant on multimedia player. Men trenger jeg media direct for å spille av dvd eller? Lenke til kommentar
manlord Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Skulle teste å spille en dvd på pc'n men det funka ikke.Sa at jeg ikke hadde dvd dekoder installert. Trodde det var pre installert. Men kanskje den er borte etter jeg bytte hdd og reinstallerte xp? Og hva er det som er på den media direct cdn? Har ikke gidda å installere det, siden jeg ikke bruker den der instant on multimedia player. Men trenger jeg media direct for å spille av dvd eller? 8070525[/snapback] Den blir selvsagt borte hvis du bytter HDD og reinstallerer XP Det skal følge med en cd med cyberlinkdvd på, installer den. Eller bare bruk VLC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå