Snerk Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har noen andre testet DENNE patchen fra windows som vissnok kan gi bedre ytelse på systemer med flere prossessorer. Leste på et annet forum at flere brukere med m1710 fikk bedre ytelse etter patchen. Selv fikk jeg absolutt ingen forskjell i hverken 3dmark06 eller ytelse, etter jeg installerte patchen. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Laster ned 3dmark06 får å teste om jeg kan få noe bedre score, men det andre jeg merker er at ting går litt raskere, når man åpner ting osv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Dette burde jo da absolutt funke på min maskin også d da? får prøve! Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jeg har prøvd å finne en laptop med samme specs som Dell XPS m1710 uten hell, så da ender jeg nok opp med den samme som dere. Grunnen til min motvilje er rett og slett at pcn også skal brukes i jobbsammenheng, og da er jeg ikke veldig keen på å ta med noe som ligner en fusjon av et horehus og et juletre. Derfor kommer jeg til å kjøpe et quicksnap cover som egentlig hører til inspiron-serien. Den ser slik ut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men jeg lurer på om det er noen som bor i Oslo og er den stolte eier av en XPS m1710 som melder seg frivillig til å motta et quicksnap-cover, montere den på laptopen sin og ta bilde av det? Edit: når det er gjort, ønsker jeg selvfølgelig coveret tilbake, med mindre jeg ikke kjøper m1710 likevel. Da blir den i såfall værende i dine hender. Endret 6. februar 2007 av angry_norwegian Lenke til kommentar
steinsho Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har prøvd å finne en laptop med samme specs som Dell XPS m1710 uten hell, så da ender jeg nok opp med den samme som dere. Grunnen til min motvilje er rett og slett at pcn også skal brukes i jobbsammenheng, og da er jeg ikke veldig keen på å ta med noe som ligner en fusjon av et horehus og et juletre. Derfor kommer jeg til å kjøpe et quicksnap cover som egentlig hører til inspiron-serien. Den ser slik ut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men jeg lurer på om det er noen som bor i Oslo og er den stolte eier av en XPS m1710 som melder seg frivillig til å motta et quicksnap-cover, montere den på laptopen sin og ta bilde av det? Edit: når det er gjort, ønsker jeg selvfølgelig coveret tilbake, med mindre jeg ikke kjøper m1710 likevel. Da blir den i såfall værende i dine hender. 7882770[/snapback] Jeg kan gjerne teste dette for deg. Kan sende deg adresse osv på PM. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 er det vanskelig å bytte coveret på xpsen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Prøvde den patchen nevnt over her... Ingen forskjell i 3DMark, men synest KANSKJE at programmer som firefox etc åpnes raskere... Men ka skulle den patchen egentlig gjør? Leste den teksten, virket som om d skulle være noe med strømsparing og mer effektiv prosessor...?! Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 er det vanskelig å bytte coveret på xpsen? 7884815[/snapback] Det skal være ganske enkelt, det er et "snap-on" cover som bare legges oppå baklokket på lcd-skjermen. Jeg poster bilde og beskrivelse så snart jeg har. Lenke til kommentar
- Fear - Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tips: Kan forresten nevne at Dell ikke kommer til å levere Vista før i mars. 6 mars for inspiron og antakelig noe senere for XPS trolig kun på engelsk. (Kilde: Dell Norge) Forøvrig ryker ikke garantien om minne kjøpes og settes inn selv, så sant man ikke ødelegger noe selv da Sist jeg sjekket var det ca. halv pris på komplett i forhold til listepris hos dell. Spørsmål: Angry norwegian: Hva med inspiron 9400 eller rockdirect xctx-pro-t72? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Prøvde den patchen nevnt over her... Ingen forskjell i 3DMark, men synest KANSKJE at programmer som firefox etc åpnes raskere... Men ka skulle den patchen egentlig gjør? Leste den teksten, virket som om d skulle være noe med strømsparing og mer effektiv prosessor...?! 7885066[/snapback] HER er litt info om patchen. Thyrfing17, fikk du noen forbedring i 3dmark06? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Spørsmål:Angry norwegian: Hva med inspiron 9400 eller rockdirect xctx-pro-t72? 7886222[/snapback] Inspiron 9400 leveres kun med 7900GS 256MB, og rockdirect er også litt småharry med den lasertattisen, i tillegg til å være fra England...Blir mer pes med fortolling, evt. service mm. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 idag gikk min m1710 i produksjon, lenge til man kan forvente den på døra? glemte og spørre den hyggelige salgsdama.. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 tja, tok vell ikke mer enn 2 uker max før jeg fikk min. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 tja, tok vell ikke mer enn 2 uker max før jeg fikk min. 7898709[/snapback] Går det an å få 1x1024 mb på denne ? Ikke 2x512 mb ? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 tja, tok vell ikke mer enn 2 uker max før jeg fikk min. 7898709[/snapback] Går det an å få 1x1024 mb på denne ? Ikke 2x512 mb ? 7898811[/snapback] dell.no finner du ut dette....... Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 tja, tok vell ikke mer enn 2 uker max før jeg fikk min. 7898709[/snapback] Går det an å få 1x1024 mb på denne ? Ikke 2x512 mb ? 7898811[/snapback] dell.no finner du ut dette....... 7898836[/snapback] har faktisk letet, men fant ingenting Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 tja, tok vell ikke mer enn 2 uker max før jeg fikk min. 7898709[/snapback] Går det an å få 1x1024 mb på denne ? Ikke 2x512 mb ? 7898811[/snapback] dell.no finner du ut dette....... 7898836[/snapback] har faktisk letet, men fant ingenting 7898885[/snapback] Da har jeg sett for deg og NEI 1X1024 er ikke et valgalternativ på denne maskinen. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 ring de og spørr, kan jeg fikk 100 gb hd på 7200 rpm og fant den ikke på hjemmesiden. så ring og spørr. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 joda, bare å spørre så får du.. jeg fikk det så sent som igår. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Noen som kan hjelpe meg med å finne riktige skjermkortdrivere til xps her? Jeg prøvde å laste ned Go driverne, men fikk en melding om at driverne ikke fant et kompatibelt skjermkort. Jeg prøvde også de driverne som ikke er Go, det funket heller ikke. Jeg har Geforce Go 7950 GTX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå