Kizzaz Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Tenkte det....må ringe dem uansett for å sende inn pcen Lenke til kommentar
experten Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) finner ikke xps 1710 på hjemmesidene til dell nå jeg får bare opp feilmeldingen: The page you requested may no longer exist on Dell.com på adressen: http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs pcen ligger heller ikke på noen menyer der Endret 12. januar 2007 av experten Lenke til kommentar
bkvarsne Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hmmm, har fulgt denne tråden en stund og kunne tenkt meg å bestille en 1710 nå. Er det ikke rart at flere linker til XPS 1710 er tatt bort fra hjemmesiden til Dell? Er det noe som skjer med modellen nå tro? (Ja jeg klarer å finne den, men den er ikke listet under XPS maskiner her: http://www1.euro.dell.com/content/products...=dhs&cs=nodhs1) Noen som vet om det er modellskifte på gang, leit å bestille ny maskin dagen før den går ut... Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 rart, jeg har ikke noe problem med å finne xpsen når jeg går inn på siden, ser den med en gang jeg. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327442 Tror dere denne kan gå?? Den er for liten men Zalman skriver ingen plass at 17" ikke kan gå på den. Vil mye heller gå for Zalman eller noe annet Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 jeg har sett etter en sann selv, men ikke funnet noen, rart at Zalman ikke skriver noe sted hvilken type laptop den passer til, prøvde å søke selv med fant ikke ut noe, men vis du kjøper og tester den ut så husk å gi tilbake mld her, for da kommer jeg også nok til å kjøpe den. var nice design på den også likte den veldig godt. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Så på de andre Komplett hadde og de hadde en av et annet merke til 17" men siden Zalman ikke sa noe....elsker det de lager, stoler på dem.... Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) noen her som vet om en bra docking stasjon til laptopen, elller finnes det en sann cooling type i docking stasjon også? vet jeg behøver orker ikke sette inn alle ledningene hvergang jeg skal spille. edit: jeg så på forumet idag og fant noe som heter notebook hardware control og må si at det er et veldig bra program. Endret 14. januar 2007 av Thyrfing17 Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Noen her om lcd skjermen tåler press? av feks bøker i en bagg?, eller er den ganske robust til å tåle det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Vil tro at yttre påkjenner skal kunne håndteres. Er vel mere direkte trykk mot skjermen som kan være litt fy, fy.. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kanskje ikke direkte docking men siden XPS har den beste skjermen av alle.... så kan Logitech sin Alto være genial...problemet jeg ser at da kan man ikke ha kjøling vis man ikke monterer vifter selv Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 har xps den beste skjermen av alle?, jeg synes ikke noe særlig om den eneste som er bra er 1920x1200 oppløsning når jeg skal tegne i autocad, og til spilling så er det nekt å bruke den, vis jeg sitter på 1920x1200 og tar msn vinduet fremogtilbake på skjermen så blir teksten til det jeg drar rundt feks uklar osv?, funker den logitech avio til xpsen da?. Lenke til kommentar
steinsho Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 noen her som vet om en bra docking stasjon til laptopen, elller finnes det en sann cooling type i docking stasjon også? vet jeg behøver orker ikke sette inn alle ledningene hvergang jeg skal spille. edit: jeg så på forumet idag og fant noe som heter notebook hardware control og må si at det er et veldig bra program. 7716852[/snapback] Jeg bruker docking-stasjon på min XPS1710, tror det er den samme som bl.a. Latitude D820 bruker - link her. Et lite problem er at den kommer med 90W strømadapter, ikke 120W som er XPS1710 standard. 90W funker, men lader saktere og PCen kan ikke bootes med 90W adapter plugget i... Mitt tips er å ringe Dell og si at du vil ha docking til XPS1710, så får du riktig type og kan også spørre om du kan få 120W adapter istedet for 90W samtidig. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 det var smart, for en dockingstasjon gjor vell mindre slitasje på pcen, som når man tar dvi inogut, usber osv heletiden. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 har xps den beste skjermen av alle?, jeg synes ikke noe særlig om den eneste som er bra er 1920x1200 oppløsning når jeg skal tegne i autocad, og til spilling så er det nekt å bruke den, vis jeg sitter på 1920x1200 og tar msn vinduet fremogtilbake på skjermen så blir teksten til det jeg drar rundt feks uklar osv?, funker den logitech avio til xpsen da?. 7724891[/snapback] Dette har jo ikke noe med skjermen å gjøre, men heller driver implementering i skjermkortet eller AutoCad. AKIRA Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 har xps den beste skjermen av alle?, jeg synes ikke noe særlig om den eneste som er bra er 1920x1200 oppløsning når jeg skal tegne i autocad, og til spilling så er det nekt å bruke den, vis jeg sitter på 1920x1200 og tar msn vinduet fremogtilbake på skjermen så blir teksten til det jeg drar rundt feks uklar osv?, funker den logitech avio til xpsen da?. 7724891[/snapback] Dette har jo ikke noe med skjermen å gjøre, men heller driver implementering i skjermkortet eller AutoCad. AKIRA 7725120[/snapback] jeg har prøvd flere drivere til skjermkortet, kan du anbefale meg noen jeg kan prøve da? Lenke til kommentar
sjurs Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Heisann! Skulle bruke Skype for en stund siden og håpet det var en innebygget mic i xps m1710 siden det var det på min gamle dårlige, dell, men det kom ikke noe lyd. Ergo - ingen innebygget mic. (correct me if i'm wrong) Kjøpte kombi headset-mic, kobla til - får ikke lyd fra den tilkoblede mic'en nå heller. Hva er galt? Må jeg konfigurere/installere ettellerannet? Føler jeg har prøvd alt muligrart av de greiene som ligger på kontrollpanelet, men får fortsatt ikke noe lyd gjennom mic'en. Håper noen kan svare meg! Takk:) Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg vurderer å kjøpe XPS m1710 pga. de enestående spesifikasjonene som jeg må til Alienware, VoodooPC e.l. for å få tak i. Det eneste som hindrer meg er at jeg kommer til å bruke maskinen også i jobbsammenheng, og det skjærer meg i hjertet å bare tenke på å ta med en pc som ser ut som en blanding av et juletre og horehus på kundemøter. Mange syns den sikkert er kul, men jeg syns den er innful Finnes det noen måter å skjule baklokket på? Noen snap-on covers e.l.? Lenke til kommentar
steinsho Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg vurderer å kjøpe XPS m1710 pga. de enestående spesifikasjonene som jeg må til Alienware, VoodooPC e.l. for å få tak i. Det eneste som hindrer meg er at jeg kommer til å bruke maskinen også i jobbsammenheng, og det skjærer meg i hjertet å bare tenke på å ta med en pc som ser ut som en blanding av et juletre og horehus på kundemøter. Mange syns den sikkert er kul, men jeg syns den er innful Finnes det noen måter å skjule baklokket på? Noen snap-on covers e.l.? 7734565[/snapback] Det er enkelt å skru av alle LED-lysa, så blir den ikke så cheezy å ha på jobb. Eventuelt få deg en jobb der du kan sitte med juletre- og horehuslaptop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå