Raijin Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg synes ikke skriften blir for liten. Men jeg har valgt at skriftstørrelsen skal være stor da. Det går greit å ha den på fanget, men da bør du ha noe imellom fanget og pc'en. En jakke, f.eks. Blir ganske varmt etterhvert! Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 jeg pleier å ha den xps boksen man fikk med i esken til å ha på fanget jeg, funker knall det. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nå merker jeg hvor liten harddisken er. Har 100GB 7200rpm, og det er 17GB ledig igjen... Tror det blir en ekstern ved siden av Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hah, jeg hakke turt å fylle opp, men skaffet meg en ekstern idag har 56 gb på den igjen har også 100 gb 7200 rpm Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er det noen ulemper angående ytelse når man bruker ekstern hd? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hastigheten er vel ikke like rask som når man har en intern hd. Har ikke helt satt meg inn i dette, så bare korriger meg hvis jeg skriver noe feil her. Men det som er vanlig er vel å ha programmer på intern hd og filmer og musikk på ekstern hd. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Litt forvirrende dette her. hos komplett står det følgende: Samsung SpinPoint T166 S-ata - Dataoverføringshastighet - 300 MBps - Intern Western Digital My Book - 400 Mbps (FireWire) / 480 Mbps (Hi-Speed USB) - Ekstern Men vil anta at siden det er en intern disk i den eksterne så ligger toppen der også på 300 MBps eller er jeg på jordet?? Lenke til kommentar
Deviator Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har sikla på denne pc'en siden i sommer, når har den tenkt å synke noe i pris egentlig ?. Jeg tror faktisk det bare er noen hundrelapper i forskjell siden i sommer...bah Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Har sikla på denne pc'en siden i sommer, når har den tenkt å synke noe i pris egentlig ?. Jeg tror faktisk det bare er noen hundrelapper i forskjell siden i sommer...bah 7590121[/snapback] Prisen på den beste konfigurasjonen gikk ned ca 4000 for en månde eller så siden. Endret 28. desember 2006 av Sneerk Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) jeg skaffet meg ekstern hd idag, den er ikke like rask som intern, pga den går på usb, men den går rask nok til musikk og film, spill osv lagrer man på interne vettu:D, man må jo også ha noe musikk osv på interne man drar ikke med seg eksterne rundt overalt. Noen her som vet om noe bra til å vaske skjermen med? er jiff klutene bra nok eller kan de skade skjermen? Endret 28. desember 2006 av Thyrfing17 Lenke til kommentar
minsin Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Heisann .. Kjøpte en M1710 for noen måneder siden med 1 GB minne, skulle gjerne økt dette og lurer på forskjell vedrørende proprietært minne mot "vanlig" minne. Merket på minne som allerede er installert er Samsung 667 MHz.. Noen tanker?? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva mener du med vanlig minne? Er ikke udødelig det som ifra før.. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hehe, thyrfing eier i cod2 da (ROnin) Ontopic: Bruk Screen-Cleaner f.eks som du sprayer/spruter på skjermen, så tørker du av med en tørr klut eller liknende som ikke gir fra seg lo eller sånne hvite "greier". Funka fint med vanlig husholdningspapir for meg. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 hehe ronin, det skal jeg prøve på. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg må sende min XPS inn til Dell snart....tror dere at de kan oppgradere HWen på an? Tenker spesielt på CPU og evt. Blue-rayen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Er ikke sikker på om det lar seg gjøre, men at det vil koste, er jeg meget sikker på :O Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Vet at det vil koste....men om Dell vil gjør det er jeg usikker på Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 den koster sikkert flesk. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Noen her som har funnet noen nyttige nye programmer eller? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hva tenker du på da? @Kizzaz: Gi Dell en telefon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå