Gå til innhold

Tips og tricks til Dell XPS 1710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid tok d før dere fikk deres XPS fra Dell? Var nettopp inne på dell.no å skjekket ordre status på min bestilling, og d stod at den skulle ankomme 21/12. Og jeg bestilte får en uke siden! Tar d virkelig så lang tid? Syns å huske at d tok rimelig kort tid forige gang jeg bestilte fra dell. Noe spesielt med XPS'en?

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tok d før dere fikk deres XPS fra Dell? Var nettopp inne på dell.no å skjekket ordre status på min bestilling, og d stod at den skulle ankomme 21/12. Og jeg bestilte får en uke siden! Tar d virkelig så lang tid? Syns å huske at d tok rimelig kort tid forige gang jeg bestilte fra dell. Noe spesielt med XPS'en?

7445275[/snapback]

 

Det er egentlig 2-3 ukers leveringstid. Men det kan godt hende den kommer til uka. :) De bare venter på å fylt opp en bil først. Man kan jo ikke sende av gårde en trailer med én pc på planet? Det ville jo ikke vært lønnsomt ... :!:

Lenke til kommentar
Gjest Svettie_INAKTIV
Nå har jeg endelig bestilt meg en XPS :) gleder meg!

Veldig hyggelig fyr jeg snakket med, Shaun. Alt kom på 20.500,- til slutt med

 

*Intel® CoreTM 2 Duo Prosessor T7400 (2.16GHz, 4 MB L2 Cache, 667MHz FSB)

*2048 MB Dual-Channel DDR2 SDRAM, 667 MHz (2x1024MB)

*100GB SATA harddisk (7,200rpm)

*512MB DDR3 nVidia® GeForceTM Go 7950 GTX graphics card

7439090[/snapback]

 

Jeg og hadde vært hyggelig om jeg skulle selge en PC til over 20k til en fyr! D hører virkelig med til prisen! ;)

 

Edit: trodde det var siste innlegg... følte en quote hadde vært på sin plass!

Endret av Svettie_INAKTIV
Lenke til kommentar

Leveringstiden er alltid på maks hos Dell. De leverer som regel alltid raskere. Min gamle XPS fikk jeg bare 6 dager etter jeg la inn bestillingen. Det er helt utrolig hvor kjapt det kom med tanke på at de ikke har noen lager, bygger hver eneste pc og leverer helt fra fabrikken sin i england/irland(?).... har bestilt masse hos Dell, og alltid opplevd halvparten av leveringstiden enn det som står som "estimert leveringstid" på webben..

Lenke til kommentar

Jeg tror de rett og slett sikrer seg selv ved å forholde seg til 2-3 ukers leveringstid, slik at de får litt slingringsmonn. Men når PC-en kommer en uke før, ser det jo mye bedre ut på papiret og da? :) Taktikk? :hmm:

 

Men, selvfølgelig prøver de å få ut PC-ene så fort som mulig, for salget i seg selv er ikke gjennomført 100% før kunden har PC-en i hende. (?)

Lenke til kommentar

Jeg fikk hvertfall tilbud om å få med forsikring da jeg bestilte min. Men ellers så går det vel på innboforsikring hvis den skulle bli stjålet.. Men ring og hør med Dell om de har noen "tilbud" :)

 

Vær forsiktig med den og bruk gjerne bag/veske til den så går det bra.

 

Hvor lang tid tok det før du fikk den fra du bestilte den forresten?

Lenke til kommentar
hvem bryr seg om taktikk, når man får en jevla fet maskin?, tar det 3 uker få den eller 1 uke erre vell det samme man får jo en najs laptop som er knallert. btw kjørte worldofwarcraft på 1920x1200 alt på max alt gikk glatt.

7465108[/snapback]

Godt poeng. Leveringstiden er som sagt tidligere i tråden veldig rask med tanke på at pc-en bygges opp først, og de har ikke allene delene lagret der de bygger.

 

Jeg er egentlig ganske imponert over hvor raske de faktisk er. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har jobbet i en musikkforretning tidligere, og var ikke uvanlig med 2 års leveringstid på håndlagde USA modeller fra Fender og Gibson, så syns ikke 3 uker er så lenge egentlig :-O)

 

Selv fikk jeg min XPS en uke før estimert levering.

 

 

hvem bryr seg om taktikk, når man får en jevla fet maskin?, tar det 3 uker få den eller 1 uke erre vell det samme man får jo en najs laptop som er knallert. btw kjørte worldofwarcraft på 1920x1200 alt på max alt gikk glatt.

7465108[/snapback]

Lenke til kommentar

Hej! :yes:

 

Jeg håber i forstår mit danske sprog!

 

Jeg har for nylig købt en brugt Dell XPS 1710 med en Core duo processor T2500 og så er det jeg har læst man selv kan skifte processoren ud til en Core 2 duo T7400 eller T7600.

 

Link til side om dette: http://www.pcper.com/article.php?aid=280

 

Er der nogen af jer der har prøvet dette?

Og blev resultatet godt? :hmm:

Har i evt. nogle links til andre sider der omhandler dette?

 

Biker_doc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...