Thyrfing Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 wow, jeg har det samme som du har bestilt der n¨å, og betalte 22.800 kr:) Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor lang tid tok d før dere fikk deres XPS fra Dell? Var nettopp inne på dell.no å skjekket ordre status på min bestilling, og d stod at den skulle ankomme 21/12. Og jeg bestilte får en uke siden! Tar d virkelig så lang tid? Syns å huske at d tok rimelig kort tid forige gang jeg bestilte fra dell. Noe spesielt med XPS'en? Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor lang tid tok d før dere fikk deres XPS fra Dell? Var nettopp inne på dell.no å skjekket ordre status på min bestilling, og d stod at den skulle ankomme 21/12. Og jeg bestilte får en uke siden! Tar d virkelig så lang tid? Syns å huske at d tok rimelig kort tid forige gang jeg bestilte fra dell. Noe spesielt med XPS'en? 7445275[/snapback] Det er egentlig 2-3 ukers leveringstid. Men det kan godt hende den kommer til uka. De bare venter på å fylt opp en bil først. Man kan jo ikke sende av gårde en trailer med én pc på planet? Det ville jo ikke vært lønnsomt ... :!: Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Lønnsomt shmømmsomt! Vil ha pc nåh! Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 de sa at min kom 28/11 men den kom 20/11 så ikke stol på det som står på siden det er maxium:P, den kan for alt du vet være langt på vei. Lenke til kommentar
Gjest Svettie_INAKTIV Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Nå har jeg endelig bestilt meg en XPS gleder meg!Veldig hyggelig fyr jeg snakket med, Shaun. Alt kom på 20.500,- til slutt med *Intel® CoreTM 2 Duo Prosessor T7400 (2.16GHz, 4 MB L2 Cache, 667MHz FSB) *2048 MB Dual-Channel DDR2 SDRAM, 667 MHz (2x1024MB) *100GB SATA harddisk (7,200rpm) *512MB DDR3 nVidia® GeForceTM Go 7950 GTX graphics card 7439090[/snapback] Jeg og hadde vært hyggelig om jeg skulle selge en PC til over 20k til en fyr! D hører virkelig med til prisen! Edit: trodde det var siste innlegg... følte en quote hadde vært på sin plass! Endret 7. desember 2006 av Svettie_INAKTIV Lenke til kommentar
nighdark Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Leveringstiden er alltid på maks hos Dell. De leverer som regel alltid raskere. Min gamle XPS fikk jeg bare 6 dager etter jeg la inn bestillingen. Det er helt utrolig hvor kjapt det kom med tanke på at de ikke har noen lager, bygger hver eneste pc og leverer helt fra fabrikken sin i england/irland(?).... har bestilt masse hos Dell, og alltid opplevd halvparten av leveringstiden enn det som står som "estimert leveringstid" på webben.. Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg tror de rett og slett sikrer seg selv ved å forholde seg til 2-3 ukers leveringstid, slik at de får litt slingringsmonn. Men når PC-en kommer en uke før, ser det jo mye bedre ut på papiret og da? Taktikk? Men, selvfølgelig prøver de å få ut PC-ene så fort som mulig, for salget i seg selv er ikke gjennomført 100% før kunden har PC-en i hende. (?) Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 hvem bryr seg om taktikk, når man får en jevla fet maskin?, tar det 3 uker få den eller 1 uke erre vell det samme man får jo en najs laptop som er knallert. btw kjørte worldofwarcraft på 1920x1200 alt på max alt gikk glatt. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Blue-Ray til XPS....tar XPS et steg videre til å bli den aller ultimate noen gang Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 jau, lurer på om vi som allerede har xps kan bestille blueray brennern og sette inn den selv, eller om det er mulighet for oss å sende den til dell så de får fixset det? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tror Dell kan ettersende eller vi kan sende inn...jeg må få min inn på service og skal spør om oppgraderingsmuligheter Lenke til kommentar
Andreas19 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hallo! Har nettop skaffet meg en xps m1710, og vil si jeg er svært tilfreds:) Men lurte på om noen av dere hadde noe erfaring med forsikring og slik? Noen tips? Litt greit å ha en slags idiotforsikring på en så dyr maskin.. Mvh Andreas. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg fikk hvertfall tilbud om å få med forsikring da jeg bestilte min. Men ellers så går det vel på innboforsikring hvis den skulle bli stjålet.. Men ring og hør med Dell om de har noen "tilbud" Vær forsiktig med den og bruk gjerne bag/veske til den så går det bra. Hvor lang tid tok det før du fikk den fra du bestilte den forresten? Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 jeg tenkte på det samme jeg også, når jeg fikk maskinen, har 1 års på stede service fra dell, eller hva det nå heter, også har vi full forsikrings greier fra IF, vet ikke om IF dekker vis det skjer noe med denne maskinen(stjelt osv). Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hvem bryr seg om taktikk, når man får en jevla fet maskin?, tar det 3 uker få den eller 1 uke erre vell det samme man får jo en najs laptop som er knallert. btw kjørte worldofwarcraft på 1920x1200 alt på max alt gikk glatt. 7465108[/snapback] Godt poeng. Leveringstiden er som sagt tidligere i tråden veldig rask med tanke på at pc-en bygges opp først, og de har ikke allene delene lagret der de bygger. Jeg er egentlig ganske imponert over hvor raske de faktisk er. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har jobbet i en musikkforretning tidligere, og var ikke uvanlig med 2 års leveringstid på håndlagde USA modeller fra Fender og Gibson, så syns ikke 3 uker er så lenge egentlig :-O) Selv fikk jeg min XPS en uke før estimert levering. hvem bryr seg om taktikk, når man får en jevla fet maskin?, tar det 3 uker få den eller 1 uke erre vell det samme man får jo en najs laptop som er knallert. btw kjørte worldofwarcraft på 1920x1200 alt på max alt gikk glatt. 7465108[/snapback] Lenke til kommentar
Biker_doc Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hej! Jeg håber i forstår mit danske sprog! Jeg har for nylig købt en brugt Dell XPS 1710 med en Core duo processor T2500 og så er det jeg har læst man selv kan skifte processoren ud til en Core 2 duo T7400 eller T7600. Link til side om dette: http://www.pcper.com/article.php?aid=280 Er der nogen af jer der har prøvet dette? Og blev resultatet godt? Har i evt. nogle links til andre sider der omhandler dette? Biker_doc Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Biker_doc, meget mulig at du mer hjelp om du poster i processor forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=222 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Angående forsikring så har jeg hørt at det er mye billigere å forsikre xps'en hos et forsikringsfirma enn hos Dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå