DrPhlux Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Fingrene liker ikke den varmen, det er rett og slett ekkeltForslag til løsning? Votter?Eller kanskje du bør snakke med Dell? Det skal ikke være sånn. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Votter er jo deilig, det varier og litt, men som oftes så taster jeg ikke så mye. Når man koder så skriver man endel, det er ikke varmt varmt, men det er liksom ikke akkurat komfortabelt å skrive. Trodde kanskje andre og hadde hatt samme problem, det er jo trossalt en krafig maskin. Har ingen andre pcer her og har ikke lyst å miste den eneste men vi får se, får ringe dell en dag Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Tenkte jeg skulle bestille en ganske rå XPS.... Hørt at mange sier at man kan få rabatt ved kjøp av selger... Noen tips om hvordan få en god pris? Takk! Fredrik Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Sikkert ett dumt spm, men ligger det en beskyttelsesfilm over det sorte dekslet på lokket ? Kan nesten se slik ut men spør istedet for å herpe finishen på det. Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja, det gjør det (mener i hvert fall å huske at jeg tok det bort) Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvor mange ramslotts har maskinen? 2 eller 4? Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Tenkte jeg skulle bestille en ganske rå XPS....Hørt at mange sier at man kan få rabatt ved kjøp av selger... Noen tips om hvordan få en god pris? Takk! Fredrik 7013395[/snapback] jeg kjøpte nylig en XPS 1210, dvs 12 tommeren, som jeg forøvrig er veldig fornøyd med. Jeg ringte, og på en PC til 18600 fikk ejg den runda ned til 18000. Ikke all verden, men det var da god betaling for en 15 minutters samtale Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Hvor mange ramslotts har maskinen? 2 eller 4? 7053555[/snapback] 2 og maks 4 GB Endret 12. oktober 2006 av jon_o Lenke til kommentar
sjurs Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Ironisk at lowpowerOSet ikke støtter divx, men det å lese fra en fysisk DVD i dvd-spilleren (som bokstaveligtalt sluker strøm) går an.. Opp i opp sier jeg da. 6947500[/snapback] Sliter med det samme selv, utrolig irriterende. HAr prøvd alle triks i boka for å få frem @ uten hell. 6949198[/snapback] Fikk min XPS m1710 for noen uker siden, og når jeg idag skulle skrive en mailadresse gikk det ikke å skrive "@". Utrolig frustrerende. Når jeg tenker meg om er jeg usikker på om jeg har kunnet skrive @ før på denne maskina, eller ikke. (Denne @ er seff bare copy-paste'a) Jeg er litt usikker på om den andre quoten her beskriver samme problem som meg, siden jeg ikke føler den "passer" til første quoten, men uansett: Klarer dere andre å skrive @?? Alle andre "Alt Gr"-tegn fungerer, og det gjør også 2 og ". Så hvorfor fungerer da ikke @? Jeg oppdaget dette når jeg skulle inn på forumet her for å spørre om en annen ting, men nå ble jeg så satt ut av at @ ikke funker, så det får jeg ta senere.... Takk for svar fra så mange som mulig! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Ironisk at lowpowerOSet ikke støtter divx, men det å lese fra en fysisk DVD i dvd-spilleren (som bokstaveligtalt sluker strøm) går an.. Opp i opp sier jeg da. 6947500[/snapback] Sliter med det samme selv, utrolig irriterende. HAr prøvd alle triks i boka for å få frem @ uten hell. 6949198[/snapback] Fikk min XPS m1710 for noen uker siden, og når jeg idag skulle skrive en mailadresse gikk det ikke å skrive "@". Utrolig frustrerende. Når jeg tenker meg om er jeg usikker på om jeg har kunnet skrive @ før på denne maskina, eller ikke. (Denne @ er seff bare copy-paste'a) Jeg er litt usikker på om den andre quoten her beskriver samme problem som meg, siden jeg ikke føler den "passer" til første quoten, men uansett: Klarer dere andre å skrive @?? Alle andre "Alt Gr"-tegn fungerer, og det gjør også 2 og ". Så hvorfor fungerer da ikke @? Jeg oppdaget dette når jeg skulle inn på forumet her for å spørre om en annen ting, men nå ble jeg så satt ut av at @ ikke funker, så det får jeg ta senere.... Takk for svar fra så mange som mulig! 7135598[/snapback] Hmmm..vi har bare sliti med å skrive @ i det media softwaret. Ellers kan jeg skrive det til jeg får en ninja maske på hode.... @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ oops!! der skjedde det ja! AKIRA Lenke til kommentar
sjurs Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 hehe - kul maske.. Takk for svar, da veit jeg det er min det er noe feil med. Men er det noen andre som har opplevd det samme?? Det er jo jævli sprøtt da... 2-tasten funker altså som et uvær - bortsett fra når jeg skal lage "@". Og "Alt Gr"-tasten funker som et uvær til alt - bortsett fra når jeg skal lage @. Noen som har noen idé om noe som kan gjøres? Er det i det hele tatt "mulig" at dette skjer? Det er jo tydeligvis det - virker bare så rart.. Har brukt maskina noen uker nå, og er ikke spesielt hypp på å levere den tilbake, men det er jo utrolig irriterende! Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Bara jag som reagerar på detta i från "Release Notes" till det senaste bioset? Jag har inte ens uppdaterat i från A01 och har ej heller letat sedan allt funkar som det ska. Någon som kan bekräfta detta? Vad är det de har lagt in i bios som man kan ändra på? FSB? Jag har en Engineering sample av C2D, men den har aldrig fungerat i denna, men det kanske är dags att testa den igen nu. "4. Added overclocking support for unlocked Intel Core 2 Duo processors." Vad i hel****? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 oi! Tøft! Skal du ikke teste den cpu'en din da? Selv, er jeg litt redd for å overklokke med tanke på at dette er en bærbar og at kjølingen derfor ikke er den beste... Kan man i det hele tatt klokke den så langt? Og vil man få en merkbar høyere ytelse? Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Cpu'n jag har går som bara den i en annan maskin jag har, men där är den sinnesjukt varm bara. Såpass varm att jag med 100% säkerhet tror att det är krull med bios. Men det kan jag inte testa helt ut före den funkar i M1710. Allt beror ju på hur bioset ser ut och vilka funktioner som finns. Men 300*8 i stället för 266*8 vore ju inte helt fel med samma volt. Inget extremt, men klar skillnad. Det måste ju finnas deviders sedan man kan specificera maskinen med 2 olika hastigheter på minnen. Sedan jag har 667mhz minnen så borde man kunna sätta ned till 533 och öka fsb. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Idag bestilte jeg meg en Dell XPS M1710:D Specs: Intel ® Core™ 2 Duo Processor T7400 (2.16 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB) Ekte Windows® XP Home Edition, SP2 (Engelskt) Premium XPS-service, 1 år Engelskt språk (inkl. spill- og på stedet-støtte) redigere 17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife® MINNE 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024) 100GB (7,200 rpm) SATA Hard Driver 8X DVD+/-RW with Software (with Media) 512MB DDR3 nVidia® GeForce™ Go 7950 GTX graphics card :!: Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Idag bestilte jeg meg en Dell XPS M1710:D Har forrige versjon, ellers helt identisk - Du blir garrantert kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Bruker min 100% som bærbar/stasjonær, fantastisk maskin...men harddisken kan lage litt lyd og har hatt problem med minnet...spesielt med multitasking mellom media player og torrentprogram. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 gleder meg veldig, de sa at det kom til å ta litt extra tid før jeg fikk den pga 7950 GTX 512 mb skjermkortet hadde ikke de fått eller var på vei til lager eller noe, men samme det er vell helt nytt og da erre sikkert bra au:D Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 idag fikk jeg ordrebekreftelse den kommer ikke før 31/11 litt lang tid, men da får jeg jo med geforce go 7950 gtx da:D, en ting til jeg lurer på, jeg tok xp home gadd ikke å betalte 700 kr extra for pro, men er det smart å installere pro med en gang jeg får den? for da slipper meg mcafee greiene osv?, jeg finner alle driverne jeg trenger på nette? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Thyrfing17: Driter du penger eller? Blir uansett en fet maskin du kommer til aa faa. Alle driverne du trenger foelger med paa cd'er. Det foerste jeg gjorde da jeg fikk den var aa formatere harddisken og installere OS og drivere paa nytt. Men du boer oppgradere driverne via internett naar du faar den. Eller kanskje du faar en nyere versjon av grafikkdriverne? Jeg fikk ihvertfall mer enn dobbelt saa god ytelse i 3dmark etter aa ha oppgradert driverne. Er det forresten noen som vet ytelsesforskjellen mellom 7950 GTX og 7900 GTX? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå