jon_o Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har ikke skiftet drivere til hverken hovedkort eller GPU sidne jeg fikk pc'en. Er det noen som har endret drivere? Erfaringer mottas med takk Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Går det an og hvor kan man få tak i 2gb i en brikke? Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Går det an og hvor kan man få tak i 2gb i en brikke? 6610455[/snapback] Ja, det finnes. Ett eksempel er her. Men hva i all verden skal du med det. Det er vanvittig dyrt og du må ha to brikker for å dra full nytte av CPU'en. I tillegg er det det intet å hente fra 4GB ram før Vista kommer. Om du bruker det nå med XP som OS vil ytelsene heller falle sammenlignet med 2GB. Nei, da er det bedre å vente inntil prisene reduseres og det faktisk er behov for så mye minne. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) hva er forskjellen mellom Intel ® Core™ Duo Processor T2600 (2.16 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB og Intel® Core™ Duo Processor T2700 (2.33 GHz 2MB L2 cache, 667 MHz FSB så det på dell Endret 4. august 2006 av Albert89 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 AKIRAx24 legg til en link av testen til hw.no i første post da mvh anki Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 AKIRAx24 legg til en link av testen til hw.no i første post da mvh anki 6623262[/snapback] Gjort!! AKIRA Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Hvor mange ram sloter er det og hva slags ram må man ha? mvh anki Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Det er to slotter. Hvor mye ram som behøves, er et spørsmål om bruk. For de aller fleste vil 1 GB ram rekke lenge. 2Gb ram kommer godt med for visse spill og er framtidsrettet. 4Gb ram er overkill pr. i dag og koster en liten formue. Lenke til kommentar
olern Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Hei. Satt med xps'en min på knærene mine igår, satt å surfet, faktisk på hw.no, så kom det plutselig en maskingevær lyd fra undersiden av pc'en. Prøvde å skru av pcen med å trykke på on/off knappen uten at det hjalp noe. Og pcen låste seg helt fullstendig. Etterpå ved neste oppstrat, syns jeg det går litt tregt, ettersom jeg har 2g med minne jeg satt i for 1,5 uke siden... Hva kan ha skjedd? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Det høres ut som en vifte har gått føyken. Det eneste som spinner i en PC er jo vifte eller Harddisken. Hvis harddisken har gått ville du ikke kunnet starte opp igjen. Men redusert kjøling kan tvinge CPUen og klokke ned. Ring Dell og bestill service kjapt som fy!! AKIRA Endret 11. august 2006 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Sjekk temperaturen på grafikkortet. Den skal ligge på rundt 60 grader når den ikke belastes. Du kan ellers laste ned memtest for å sjekke rambrikkene. Kan jo være at en av disse er ødelagt. Lenke til kommentar
olern Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Ok, hmm HVordan kan jeg sjekke om vifta er gåen? Eller om grafikkortet er over 60 grader? Var en skikkelig høy lyd som kom, hoppet nesten 10 m til værs... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Høyreklikk skrivebordet ditt Velg Nvidia Control Panel Velg 3D innstillinger Velg overvåk temperaturnivåer. AKIRA Lenke til kommentar
olern Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Hmm, når jeg starta opp pcen, var det 52 grader, ikke noe galt der da... Viftene vet jeg ikke om fungerer eller ei iogmed de ikke har startet eller noe. Orker ikke å ringe dell, da jeg har ringt der 3-4 ganger alerede om pcen er ikke mer enn 1 måned og da har jeg vært i syden i 2 uker. Lenke til kommentar
Klinghoffern Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Bestilte en M1710 på mandag, men nå er jeg blitt litt usikker på leveringen. På onsdag sto det "Ekspedert" på ordrestatus, men først på torsdag kom det opp "Din bestilling er ekspedert den 08/10/2006" (altså torsdag). Pengene ble selvfølgelig belastet når jeg bestilte den på mandag, men nå i dag så er pengene tilbake, og det står ingenting om betaling til Dell i nettbanken min. På leveringsstatus står det fortsatt "Din bestilling er nå hos transportør og en detaljert status for levering vil være tilgjengelig om kort tid." Noen som har noen erfaring med bestilling over telefon, og tracking av en slik ordre? Har bestilt PC via nettsidene til Dell før, og da var det ikke noe problem å følge ordren fra start til levering. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 hvordan spesifik har du på den Lenke til kommentar
Klinghoffern Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 hvordan spesifik har du på den 6662669[/snapback] Klin lik som den i Hardware sin test, + ryggsekk Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 gadd du ikke vente til merom skal komme Lenke til kommentar
Klinghoffern Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 gadd du ikke vente til merom skal komme 6663445[/snapback] Nope, har sluttet å tenke slik når det gjelder PCer. Da får jeg aldri kjøpt noe, siden det alltid kommer noe nytt og tøffere om et par måneder Skal oppgradere den stasjonære neste år, det får holde. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Dell tilbakekaller en del batterier. Det inkluderer batterier brukt i vår modell. Jeg sjekket mitt batteri og det var ikke berørt. Men dere andre her bør også sjekke. Gå hit: https://www.dellbatteryprogram.com/Default.aspx?LN=nn-NO Og følge instruksjonene!! Mitt batter hadde id: C5447 som akkurat falt utenfor den nærmeste modellen som er C5446. Så jeg vet ikke hvor trygg jeg føler meg egentlig. Hva er forskjellen på de to lissom som gjør mitt batteri trygt? AKIRA Endret 15. august 2006 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå