AKIRAx77 Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Lyddriver versjonen som ligger på dell.no er samme som jeg har på mitt system. Oppdatert driver har mao ikke kommet. AKIRA Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Noen andre en oss som har prob. med BF2? Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Lyddriver versjonen som ligger på dell.no er samme som jeg har på mitt system.Oppdatert driver har mao ikke kommet. AKIRA På Dells supportsider ligger v.5.10.0.4943 Dere kan forsøke med v.5.10.4991 herifra: http://www.station-drivers.com/page/sigmatel.htm Lenke til kommentar
andrstov Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hm, til de som faktisk har problemet, gjelder den kun ved bruk av høytallere, eller også når dere kobler til headset? 6212946[/snapback] Knitringen er bare værre når du får den rett i øret. Med bruk av høytalerene (eller eksterne høytalere) er det et mindre problem. Skal prøver de nye driverne som er linket til over her. Men om flere klager til dell så kanskje de gjør noe, eller vi finner ut av endringene på instillingene. Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Klarte får 10 min siden å velve ett fullt glass med vann over tastaturet til datan min.. skrudde den av tørket med papir alt det våte. og holdt den opp ned med hårføner.. alt fungerer fint, men er det noe mer jeg bør gjøre? takk! Lenke til kommentar
andrstov Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Klarte får 10 min siden å velve ett fullt glass med vann over tastaturet til datan min.. skrudde den av tørket med papir alt det våte. og holdt den opp ned med hårføner.. alt fungerer fint, men er det noe mer jeg bør gjøre? takk! 6230621[/snapback] Auda, bra den funker da. Jeg har problemer med venstre piltast. Det skal ufattelig lite trykk til på den før den aktiveres. Faktisk mindre trykk en tuchpadden for å flytte musa. Noen med tips? Lenke til kommentar
andrstov Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Lyddriver versjonen som ligger på dell.no er samme som jeg har på mitt system.Oppdatert driver har mao ikke kommet. AKIRA På Dells supportsider ligger v.5.10.0.4943 Dere kan forsøke med v.5.10.4991 herifra: http://www.station-drivers.com/page/sigmatel.htm 6216284[/snapback] Instalerte siste drivere fra den siden - ingen bedring... argh, får bare leve med knitringen da intill videre. Lenke til kommentar
Amasonic Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei! Jeg har en XPS M1710 med 7900GTX. Etter jeg installerte Coolbits og fulgte guiden for flashing av sjermkortet og fulgt guiden: -Nvidia kontrollpanel og velger klassisk visning. Start kontrollpanelet på nytt og velg "Clock Frequency Settings". Velg manuell overklokking og trykk på "detect optimal frequencies". Skriv ned klokkehastighetene som du får som svar. Her fikk jeg : core clock:564 memmory:737 Spørsmålet er at andre klokker mye mindre etter hva jeg leser. Lurer på hvorfor? Tør ikke flashe med disse verdiene før jeg vet noe sikkert. Til dere som har flashet, hvor mye har dere? En tidligere i denne tråden flashet med mye mindre verdier. Fikk han disse verdiene fra Coolbits? eller fikk han like høye som meg? Noen som vet om emulatorer som gjør at jeg kan spille dos-spill uten at de hakker? Gikk fint på Pentium M prosessor men virker som Core-duo har problemer med de samme spillene (Heroes2) Trygve Andre Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen andre som har spilt HL2: Eps1? Jeg legger merke til at forward (w) tasten stopper opp, utrolig irriterende når man skal springe. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 litt ot men men: Svarer Dell fort på e-poster ? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 litt ot men men: Svarer Dell fort på e-poster ? 6256003[/snapback] Ikke hva jeg har opplevd. Sist jeg sendte epost fikk jeg bare svar på halve eposten min Lenke til kommentar
DanielJ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen som har kjøpt maskina fra utlandet her? Hva ble prisen på den da? tenker på frakt, toll, moms og all mulig anna faenskap. mvh Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har nettopp fått m1710 og er storfornøy, bortsett fra en ting: Mange ikoner i windows og bilder/ikoner/grafikk på internett blir pixlete og stygge. Hvordan kan jeg rette på dette? Jeg bruker høyest oppløsning 1900somethingx1220 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har nettopp fått m1710 og er storfornøy, bortsett fra en ting: Mange ikoner i windows og bilder/ikoner/grafikk på internett blir pixlete og stygge. Hvordan kan jeg rette på dette? Jeg bruker høyest oppløsning 1900somethingx1220 6264611[/snapback] Kanskje det hjelper å oppdadere drivere ? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Gå inn på egenskaper (høyre klikk), gå på innstillinger, avansert. Der inne skal det står PPT- stilling, den skal på 90 elle noe slikt ikke 110-120 som der står standard for oss. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ........bortsett fra en ting: Mange ikoner i windows og bilder/ikoner/grafikk på internett blir pixlete og stygge. Hvordan kan jeg rette på dette? Jeg bruker høyest oppløsning 1900somethingx1220 1920x1200 heter det. Hva mener du med "pixlete og stygge"? kanskje du må skru på instillingene på skjermkortet? Det følger med program for å endre på farger og kontraster etc.... Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Gå inn på egenskaper (høyre klikk), gå på innstillinger, avansert.Der inne skal det står PPT- stilling, den skal på 90 elle noe slikt ikke 110-120 som der står standard for oss. PPT-stilling? Vennligst beskriv litt nærmere hva du mener. Step by step, og med engelske menyvalg , slik at det stemmer med vårt OS. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 1. Desktop 2. Høyreklikk 3. Bla deg til egenskaper 4. Trykk på fanen med innstillinger/skjerminnstillninger 5. Gå på advance/avansert 6. Står PPT- på den første siden som kom opp, den skal ikke stå på 120PP. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) 1. Desktop2. Høyreklikk 3. Bla deg til egenskaper 4. Trykk på fanen med innstillinger/skjerminnstillninger 5. Gå på advance/avansert 6. Står PPT- på den første siden som kom opp, den skal ikke stå på 120PP. Har du reinstallert med Norsk Windows XP? Hos oss som har orginalt levert engelsk Windows heter det kanskje DPI. Er det denne du mener? Jeg har forresten min DPI til 125%, men jeg har aldri hatt problemer med "pixlete og stygg" oppløsning av den grunn. Endret 8. juni 2006 av DrPhlux Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Nei, men sitter på den stasjonære. Selvfølgelig var det DPI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå