Gå til innhold

Tips og tricks til Dell XPS 1710

Anbefalte innlegg

Hvor lenge varer en fulladet XPS med konstant spilling?

Noen som har prøvd og har erfaring med dette?

Jeg har testet den litt med WoW på full oppløsning og alle effekter. Dette gjør maskinen veldig varm, noe som tyder på høyt forbruk av strøm. Jeg vil gjette på max 2 timer WoW. Det finnes nok spill som krever både mer og mindre av GPU'en.

Som du kanskje skjønner er det grafikken som trekker mest strøm i tillegg til Disk selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Usikker på hva forskjellen kan være på din maskin og vår andres.

AKIRA

Si det? Jeg var egentlig forbredt på å repartisjonere disken og reinstallere Windows, for å få inn Linux, men slapp jo det. Dette er en fantasktisk maskin.
Lenke til kommentar
Hvor lenge varer en fulladet XPS med konstant spilling?

Noen som har prøvd og har erfaring med dette?

Jeg har testet den litt med WoW på full oppløsning og alle effekter. Dette gjør maskinen veldig varm, noe som tyder på høyt forbruk av strøm. Jeg vil gjette på max 2 timer WoW. Det finnes nok spill som krever både mer og mindre av GPU'en.

Som du kanskje skjønner er det grafikken som trekker mest strøm i tillegg til Disk selvfølgelig.

6162292[/snapback]

Jepp. :)

2 timer hardcore gaming er ganske bra da, hvis idletiden er 2,5 timer.

Noen som vet hvor lenge maskinen varer når man ser film da?

Lenke til kommentar

Kjøper denne lappisen i starten av august, om det ikke har kommet no annet interessant. Men lurer litt på den deksel greia hvor man kan bytte farger \ bilde.. hva er det for no? hvordan fungerer det, og noen som har noen bilder hvor de har utført et bytte?

Lenke til kommentar

For de av dere som spiller Oblivion på M1710 anbefaler jeg denne mod'en:

Quarl's Texture Mod

Mod'en øker oppløsningen fra det opprinnelige 512*512 til 1024*1024. Det finnes også en versjon som øker oppløsningen til 2024*2024, men denne har jeg ikke prøvd.

Jeg kjører denne mod'en etter at jeg har overklokket GPU'en og jeg merker ikke store endringen i skjermkortets ytelse - det går kort og greit som en drøm. Derimot blir grafikken mye vakrere og detaljert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...