abene Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Google måtte fjerne logo Søkegiganten Google pleier å minnes spesielle begivenheter eller personer på sin måte ved å endre sin logo. Det er sikkert mange som setter pris på slike stunt, men ikke alle. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jævla selvhøytidelige, arrogante og smålige familien til kunstneren og den organisasjonen skulle være da... Google kan da umulig tjene noe som helst på å endre logo, og det er vel ikke negativt for kunstnerens familie og organisasjonen at Joan Miro blir feiret av Google? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Rekner med at er har med prinsipp å gjere. Dei vil beskytte kunstnarens namn, og ikkje la alle (mis)bruke det som dei vil. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Om jeg var en kunstner (noe jeg ikke er), så hadde jeg sett på det som en ære å bli minnet på denne måten. Men enkelte lager styr om det meste. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Rekner med at er har med prinsipp å gjere. Dei vil beskytte kunstnarens namn, og ikkje la alle (mis)bruke det som dei vil. 5978565[/snapback] Jaja, om folk vil oppføre seg dust for noe sånt, så får de vel bare gjøre det, men respekt fra meg får de ikke. AtW Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vel, hvertfall flaks at de ikke valgte å pynte logoen med swastika og små barter. Jeg ser ikke helt hvordan en så liten logo laget i en artists stil kan bryte noen kopirettighetslover med mindre de kopierte direkte fra han verker. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vel, hvertfall flaks at de ikke valgte å pynte logoen med swastika og små barter.Jeg ser ikke helt hvordan en så liten logo laget i en artists stil kan bryte noen kopirettighetslover med mindre de kopierte direkte fra han verker. 5979307[/snapback] Nei, det er ganske uforståelig for meg også, men jeg tipper de bare ga F, og fjernet den, ingen vits å potensiellt gå til retten for en fillesak. AtW Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vel, hvertfall flaks at de ikke valgte å pynte logoen med swastika og små barter.Jeg ser ikke helt hvordan en så liten logo laget i en artists stil kan bryte noen kopirettighetslover med mindre de kopierte direkte fra han verker. 5979307[/snapback] Nei, det er ganske uforståelig for meg også, men jeg tipper de bare ga F, og fjernet den, ingen vits å potensiellt gå til retten for en fillesak. AtW 5979331[/snapback] Sikkert det familien håpet, slik at de kanskje kunne snylte litt på andre. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Måtte vel være en fin måte og få litt heder på. Kan ikke skjønne att det skulle bryte noen rettigheter. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Her er vi takknemlige ja. Noen prøver å være hyggelige og får bare dritt igjen for det. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Æsj. Jeg kjenner at jeg blir direkte irritert på slike folk. Det ligger vel litt i tiden. Å ha entusiasme for noe annet enn noe selvlaget er ille. Æsj jeg blir irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå