Gandi Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Er på jakt etter et slikt adapter. Ser at Komplett (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=107835) har en slik, men jeg er nødt til å ha samme connector i enden av kabelen som er i PC'en. Har en laptop uten parallellport, der jeg bruker software som er beskyttet med en hardwaredongle....... Noen som kan hjelpe? Gandi Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 USB<->parallell fins det masse av. Men det er ikke alle som gir hardware tilgang til parallellporten, men lager bare en "printerport". Dette gjør at ting som parallelldrevne lcd-display og slikt ikke kan brukes. Er ikke sikker men frykter at dette også kan være tilfellet med din dångel. Jeg ville kontaktet programvareleverandøren og spørre om de ikke har dongel for "nye" maskiner -C- Lenke til kommentar
Gandi Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 USB<->parallell fins det masse av. 5977229[/snapback] Joda, har funnet et par. Men alle har den pluggen som passer i printeren..... Hjelper ikke meg. Har parallellport i dockingstasjonen, men det hadde vært greit å vært uavhengig av den. Får ta en prat med softwareleverandøren om de kanskje har en USB-dongle.... Gandi Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hvis du søker på www.ebay.co.uk, så kan du finne både rene printer-overganger og slike USB til parallell som du søker. De koster generelt lite. Det er i hvert fall verdt å sjekke. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Er det en Sentinel-dongle du har? I såfall har de sånne fine røde USB-danglebær du kan få istedet. Lenke til kommentar
Gandi Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Er det en Sentinel-dongle du har? I såfall har de sånne fine røde USB-danglebær du kan få istedet. 5977390[/snapback] Nope, er en dongle fra HIMA for bruk sammen med ELOP II 3.5 Gandi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå