Roholola Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg har et lite problem men jeg vet ikke hva som skaper problemet. jeg spiller mye Cs 1.6 og prøvde source nå for en stundsiden. jeg og en venn spilte i helga med 20 boter og da holdt pingen min seg på rundt 70 fps de fleste steder men noen steder føyk pingen min ned til til mellom 10 - 20 fps, dataen min kjøpte jeg i sommer og jeg synes den burde takle Source, her er spesifikkasjonene: Asus A8N sli Deluxe Hovedkort Athlon 64 3200+ prosessor Sapphire Radeon x850xt grafikkort Western Digital 320gb Harddsik 1024 mb twinMOS pc3200 minne Det som jeg lurer på er hvordan jeg kan fa source til ikke å lagge. jeg har sett om det er instillingene på grafikkortet mitt som er problemet, men det skjønte jeg ikke så mye av så der har jeg bare prøvd meg fram. det andre er om CPUen min ikke takler det eller om grafikkortet mitt blir forvarmt eller CPUen blir for varm, jeg har standar kjøler på grafikkortet men har kjøpt en zalaman kjøler til CPUen. jeg har oppdatert BIOS og grafikkortet men vet ikke mer hva jeg kan gjøre, PLZ HELP ME !! Takker for svar Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hei Pc`en din skal kunne takle CS:Source uten problemer med bra grafikk. Prøv å spill med færre bot`er, for å ikke belaste CPU`en så mye. Eventuellt last ned siste driver fra Ati sine hjemmesider Ati Lenke til kommentar
Roholola Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Ok Takker for svar, skal prøve det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå