Gå til innhold

Folk som anbefaler i hytt og pine

Anbefalte innlegg

Folk som bare har prøvd et -1- produkt, og gjerne det aller billigste/dårligste også, burde ikke hatt lov til å anbefale det!! Det får da være måte på å spre anbefalinger av middelmådig eller rett og slett dårlige produkter, bare av ren ignoranse. Hvis man ikke har bakgrunnskunnskap eller har prøvd flere produkter, så HOLD KJEFT med å skrike ut hvor bra det er det du har.... (lurer på om fanboys skapes på denne måten..)

Ingen vil ha nytte av den anbefalingen fra en person som ikke vet noe om alternativene. Dette gjelder samtlige typer hardware produkter, og jeg ser det hver gang jeg er innom forumet. TENK før du anbefaler! Har du OVERHODET noen bakgrunn for å kunne anbefale?

*deilig å få det ut* :razz:

(vet at jeg burde tenkt litt mer og sjekket stavingen før jeg postet, men skitt au! jeg er irritert!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. er ok at folk anbefaler ting da, selv om de bare har testet ett... jo flere som sier meningen sin jo lettere er det å se om produktet er bra el ikke.

Å anbefale et produkt framfor et annet når man bare har testet ett er litt teit da :wink:

OG det hadde vært ok hvis folk postet f.eks overklokkinger de har gjort med en hovedkort/cpu/ram/vifte kombo, så andre kan se hva de har å forvente! det hadde vært NYTTIG.

[ Denne Melding var redigert av: blackbrrd på 2002-10-01 17:02 ]

Lenke til kommentar

Jepp, det jeg tenker på er mer i denne retningen:

Dersom du har kun prøvd et produkt, fortell hva du likte/ikke likte. IKKE påberop at produktet er "veldig bra" på noe som du ikke har prøvd med andre produkter. Men du kan gjerne si at du selv er fornøyd...

Dersom du har prøvd andre produkter, sammenlikne gjerne med de du har prøvd. Likevel vet du ikke nødvendigvis at et av de du har prøvd er best på markedet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...