abene Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Uventet søksmål fra RIAA Den amerikanske plateorganisasjonen RIAA har saksøkt en amerikansk familie for deling av musikkfiler over Internett. Det som er uvanlig i denne saken er at familien har ikke en PC eller Internett hjemme. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Haha, skal tru kva bevis dei vil legge fram i denne saken når familien ikkje har internett Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Dette har vel skjedd før? Var vel en dame de saksøkte for noen måneder siden som aldri hadde brukt en PC før og ikke visste hva fildeling var, tror jeg? Men uansett er dette bare slikt som skjer når RIAA saksøker tilfeldige mennesker for å skape frykt mot fildelerne. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Dette har vel skjedd før? Var vel en dame de saksøkte for noen måneder siden som aldri hadde brukt en PC før og ikke visste hva fildeling var, tror jeg? Det har vore fleire liknande saker tidlegare. Det er utroleg at RIAA aldri skal lære. Får bare håpe at dei taper i retten og må betale erstatning til dei saksøkte. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Helt utrolig at det går an. Ikke bare er det en vill heksejakt på uskyldige mennesker, men også heksejakt og skremselspropaganda mot folk (andre enn denne familien) som har en lillefinger over grena for hva som er lov til å gjøre. Hva blir det neste? Å kappe av hendene til de som stjeler en tyggis eller laster ned en låt fra nettet? Men det er jo gøy å se at RIAA er så stae og trangsynte at de ikke skjønner at de har en meget tynn sak mot familien som hverken har internett eller PC. RIAA skader jo bare sin egen troverdighet og respekt ved å oppføre seg så tullete, og det liker jeg selvsagt. Endret 24. april 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Håper RIAA her går på en kjempesmell I Amerika er de jo ikke snaue med regninger for å dekke tort og svie. SÅ lenge RIAA klarer å fremstå som idioter blir også jeg glad for Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Dette virker litt som politikken til Bush, Mao og andre diktatoer. Skape masse frykt, så er det lettere å få folk til å gjøre som du vil. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg håper at RIAA blir saksøkt så det svir i baken. At det går an å plage forbrukere på denne måten? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Dette MÅ jo bare være Århundrets Sjanse til å saksøke RIAA for trakasering Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Dette MÅ jo bare være Århundrets Sjanse til å saksøke RIAA for trakasering 5982552[/snapback] Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Dette MÅ jo bare være Århundrets Sjanse til å saksøke RIAA for trakasering 5982552[/snapback] Ja absolutt. Kanskje forbrukerene bør samle seg og saksøke RIAA i fleng? Eller kanskje noe annet er bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå