Gå til innhold

Hvor får jeg tak i kvalitets dvd-cover?

oya

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Her bestiller jeg og det er de beste cover/dvd jeg har vært borti.

5977193[/snapback]

Sendte mail til dem, og de sa at disse covrene ikke var samme kvalitet som covrene på kjøpefilmer.

Noen som vet hvor man får tak i covre med denne kvaliteten?

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale fargede og eller klare DVD cover, da plasten i disse ikke er like "sprø" som de ordinære sorte. Dette har med oljen i plasten å gjøre. Sorte med samme plastkvalitet og med M-lock (bedre lukkemekanisme og selve holder) blir ofte litt dyrere.

Ref. Amaray som ligger på nesten dobbel pris som ordinære. Kan hjelpe deg med dette, ta evnt direkte kontakt.

Pål K

PXP

Lenke til kommentar
så klart, skal ha dvd'er inni dem

6140358[/snapback]

He, he.. dagens :!: Prøv Clas Ohlson. Jeg har kjøpt CD-covere der, de har noen veldig praktiske slim-covere i tøyelig mykplast, som tåler en god trøkk. De har også DVD-covere, og jeg mener kvaliteten er den samme som vanlige DVD-covere.

Sjekket nettopp deres hjemmeside, og her har du en link til DVD-coverene, som forøvrig koster 19,-/stk: Clas Ohlson DVD-covere.

Edit: La ved bilde i tilfelle du er for lat til å se selv :)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
så klart, skal ha dvd'er inni dem

6140358[/snapback]

He, he.. dagens :!: Prøv Clas Ohlson. Jeg har kjøpt CD-covere der, de har noen veldig praktiske slim-covere i tøyelig mykplast, som tåler en god trøkk. De har også DVD-covere, og jeg mener kvaliteten er den samme som vanlige DVD-covere.

Sjekket nettopp deres hjemmeside, og her har du en link til DVD-coverene, som forøvrig koster 19,-/stk: Clas Ohlson DVD-covere.

Edit: La ved bilde i tilfelle du er for lat til å se selv :)

6153510[/snapback]

Synes kanskje 19 kr pr cover er litt i dyreste lageret.

Lenke til kommentar
Jeg kan anbefale fargede og eller klare DVD cover, da plasten i disse ikke er like "sprø" som de ordinære sorte. Dette har med oljen i plasten å gjøre. Sorte med samme plastkvalitet og med M-lock (bedre lukkemekanisme og selve holder) blir ofte litt dyrere.

Ref. Amaray som ligger på nesten dobbel pris som ordinære. Kan hjelpe deg med dette, ta evnt direkte kontakt.

Pål K

PXP

6153369[/snapback]

denne er det god kvalitet på?

Lenke til kommentar
Hva er galt med kvaliteten på de som det er linket til på komplett da??

Jeg har selv de slim coverene, og er veldig fornøyd. Får plass til ca 5stk på hva normalt 2 covere tar  :thumbup:

6162848[/snapback]

Vet ikke om noe er galt med kvaliteten på disse, har bare dårlig erfaring med tidligere bestillinger av dvdcover fra komplett. Ekstremt dårlig kvalitet på de jeg bestilte. Endte opp med å kaste alle.

Lenke til kommentar

Jeg har selv de slim coverene, og er veldig fornøyd. Får plass til ca 5stk på hva normalt 2 covere tar  :thumbup:

6162848[/snapback]

Vet ikke om noe er galt med kvaliteten på disse, har bare dårlig erfaring med tidligere bestillinger av dvdcover fra komplett. Ekstremt dårlig kvalitet på de jeg bestilte. Endte opp med å kaste alle.

6163581[/snapback]

Hva er det som er så dårlig med dem du har kjøpt før da??

Lenke til kommentar

6162848[/snapback]

6163581[/snapback]

6164859[/snapback]

Er vel som med de fleste billig cover. Enten så ryker ringen som holder plata eller så ryker den gjennomsiktige plasten i kanten.

Lenke til kommentar

6162848[/snapback]

6163581[/snapback]

6164859[/snapback]

Er vel som med de fleste billig cover. Enten så ryker ringen som holder plata eller så ryker den gjennomsiktige plasten i kanten.

6164933[/snapback]

indeed

plasten var veldig tynn og skjør.

Endret av oya
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Tar opp igjen denne tråden.

Hvor får man kjøpt gode DVD-cover som holder en stund til en billig penge?

Kjøpte noen DVD-cover fra Netshop for en stund siden, og det var omtrent det samme skvipet som blir solgt på Europris (at coverne ikke klarer å holde platen etter en stund).

Har kjøpt en del cover på Expert, meget fornøyde med dem, men det er litt dyrt (20 kr for 3stk).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...